Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik twee Galaxy budsoortjes kan koppelen via Bluetooth. Het is me één keer gelukt maar het gaat nu echt niet meer. De box vraagt om te koppelen en vervolgens is het een een doodlopende weg.Ik ben ervan overtuigd dat dit weer een bug is bij de KPN Box. De oortjes koppelen op andere apparaten overa en altijd,l behalve op dit altijd weer falende boxje.Meer mensen dit probleem? Liever geen antwoorden van mensen die zeggen nooit problemen te hebben daar kan ik namelijk niet zoveel mee. Ik had namelijk aanvankelijk ook geen problemen maar dat was helaas van korte duur.
Hallo, Zit in Duitsland met netgear Nighthawk M2 mifi router met KPN sim. In Luxemburg geen problemen. Nu in Duitsland geen internet meer. Router blijft naar netwerk zoeken en gedft boodschap; data connectikn is disconnected. Via kpn app is te zien dat ik nog voldoende MB's heb. Lijkt iets met APN instellingen? Opnieuw opstarten, gehele reset geven geen resultaat. Wie weet het verlossende antwoord?
Ik ontvang via outlook op mijn pc geen email meer vanaf 27/06, wel op de telefoon. Wat kan er mis zijn ?
Samsung televisie van 2018, abonnement tot 2026 bij KPN, maar ik wil graag Europees voetbal van de Nederlandse ploegen zien. Hoe is het mogelijk om (volgens de wet verplicht) mijn Nederlandse ploegen te zien zonder het maken van verdere kosten? Kortom regel het voor iedereen goed betreffende de ZIGGO-GO app.
Sinds vorige week ervaar ik problemen met opnemen van 1 specifiek programma. Namelijk Masterchef Australië wat elke werkdag op net 5 komt. Ik heb serie opname ingesteld vanaf het begin. Afgelopen woensdag is het niet opgenomen. Aflevering nummers lijken ook niet te kloppen in de gids. Vandaag zou aflevering 15 komen, maar helaas weer niet opgenomen. Morgenmiddag in de herhaling staat in de gids nr 16. Morgenavond komt nr 17. Woensdagmiddag weer herhaling nr 16 en s avonds weer nr 17... Klopt dus helemaal niks van en vermoed dat mijn opnames dan ook niet goed gaan lopen.Ligt dit aan kpn of meer aan Net5...
Al ruim 10 jaar ben ik voor onze telefoons, TV en internet klant bij KPN.In de regel naar volle tevredenheid.Sinds begin augustus ben ik verhuisd.Toen begon de ellende.Ik kreeg een kastje toegezonden dat ik in de meterkast te Bolsward moet klikken in de glasvezelaansluiting.Dat lukte niet direct waarop ik de klantenservice belde. Ik werd geholpen door een alleraardigste medewerker die mij hielp tot dit wel lukte. Hij bleef aan de lijn en loodste mij door het verdere traject. Het bovenste lampje ging branden, toen het onderste, maar het middelste lampje helaas niet.Er was een monteur nodig. Die kwam de volgende dag.Vanuit mijn woning zag ik hem van zijn auto eerst naar een metalen kast recht tegenover mijn woning lopen. Dat herhaalde zich meermalen. Telkens met een andere bos sleutels. Even later belde hij aan. Ook dit bleek een allervriendelijkste medewerker. Hij had echter geen passende sleutel van de kast bij zich. Inmiddels had hij echter geregeld dat er nog diezelfde dag een tweede
Hoe kom ik van die ellende af. Gmail heb ik weinig last, alles gaat direct naar spamKpnmail heb ik diverse per dag. FedEx, McAfee, ninjafryingpan, ah, bol.com.…Het is een hele tijd rustig geweest. Maar nu 6 tot 8 per dag zeker.
Mijn vader maakt reeds een jaar gebruik van glasvezel van kpn, na volle tevredenheid. Afgelopen week is hij gebeld geworden door een bedrijf ( hij weet niet welk, maar hij vermoedt kpn… ) die hebben gezegd dat er een tweede kabel moet worden aangesloten. Deze mensen hebben een afspraak met hem gemaakt en beweren a.s. vrijdag langs te komen; er heeft geen bevestiging van kpn via brief of email gekomen. Ik vertrouw het niet; klopt het dat kpn haar klanten benadert voor een tweede kabel, nadat het glasvezel al is aangesloten? Wanneer ik het betreffende nummer, waarmee gebeld is geworden, terug bel, wordt er door een voicemail geantwoord, zonder dat de bedrijfsnaam genoemd wordt. Er wordt alleen aangegeven dat je alleen een afspraak kunt maken van een schouwafspraak of het maken van een afspraak om de kabel naar binnen te brengen. Klopt dit? Je wordt vervolgens gevraagd om je telefoonnummer, postcode en huisnummers in te spreken, waarna je teruggebeld zult worden. Ik vertrouw het niet; k
Sinds april dit jaar ervaar ik bijzonder slecht bereik en netwerk op mijn Iphone 11 van KPN. Dit is een erkend probleem bij KPN en zij hebben mij een op 18 juli jongstleden een sms verstuurd met hierin het volgende bericht:‘Beste klant, we werken hard aan een oplossing voor de problemen die je ervaart met je mobiele telefoon. Om het wachten iets te verzachten, vergoeden we nadat het probleem is opgelost je mobiele abonnementskosten vanaf 23 mei. We houden je op de hoogte per sms. Groet, KPN.’Een aantal weken geleden werd ik gebeld dat ik ‘gratis mijn mobiel mag mogen ruilen naar een iPhone 13, aangezien het een bekend probleem betreft’. Echter, hier zitten nog wat haken en ogen aan, aangezien ik mijn mobiel moet versturen naar Reconext waardoor ik volledig zonder telefoon zit. Helaas, zelfs na een officiële klacht hierover bij KPN, konden ze mij niet een alternatief aanbieden met een leentoestel. Er moest namelijk eerst onderzocht worden of mijn telefoon wel inderdaad een netwerk probl
Diverse keren door telemarketingbenaderd ook die van KPNdie de call centers bevoorraden met nieuwe nummers .Regelmatig deze nummers geblokkeerd maar zij blijven aan de gang ,maandag 19 augustus wederom werd gebeld met nummerherkenning +31208968521 wederom weggedrukt. Daar dit wederom een onbekende was ,heb ik mijn telefoonnummer herkenning uitgezet, nu zou je denken dat dat niemand mijn nummer zou zien .Maar wat blijkt KPN wel en hij vertelde mij dan ook precies wie ik was en welke abonnementen ik had .ERGO anoniem bij KPN ben je niet ,zij blijven je bestoken met hun telefoontjes.Gaarne reacties zodat ik dat bij telecom waakhond aan de kaak kan stellen.
(Zakelijk) Op een locatie hebben we nog een oude Nortel Telefooncentrale uit 1999 hangen die buiten gebruik is en verwijderd moet worden. 1e vraag, kan ik de centrale zelf ontmantelen of moet KPN daarvoor komen? 2e vraag, moet de centrale retour KPN of kan het bij ‘oud ijzer’?3e vraag, de centrale moet losgekoppeld worden van het IS/RA punt wat door KPN gedaan moet worden. Waar kan ik dat aanvragen? Ik wordt door KPN medewerkers overal heen gestuurd tot aan mijnaansluiting.nl toe maar daar heb ik niets aan. Kan iemand mij advies geven?
Vraagje:Kan ik voor het inloggen op Mijn KPN en als correspondentie mailadres (nieuwsbrieven, facturen etc.) een emailadres gebruiken waar het plusteken (+) in zit?Dus bv. Ikke+kpn@mijndomein.nlNet geprobeerd om mijn contact (en daarmee inlog adres) te wijzigen, maar volgens het formulier / mijn KPN app zou het emailadres niet geldig zijn. Er zijn steeds meer mensen die een '+' in hun (inlog)emailadres gebruiken, dus het zou fijn zijn als hier in mee zou kunnen gaan 😀Alvast bedankt 🙂
Wat is er aan de hand?Sinds de laatste update valt het op dat de kleuren fletser zijn, bijna onnatuurlijk.Niet zozeer studio-opnamen maar tv-beelden die daarnaast worden uitgezonden. Is kennelijk al eerder voorgekomen in het verleden bij KPN-klanten, gezien een aantal topics op het forum.
Wij hebben onze overstap naar kpn een halfjaar terug gemaakt en dat ging moeizaam. Het begon direct met internet dat wegviel voor tussen de 5-80 minuten lang, of we moesten de router opnieuw opstarten wat natuurlijk hartstikke irritant is. We hebben meerdere modems gehad (3x de v12 en toen de v10), de v10 loste het probleem op maar die had problemen met dat de dhcp server niet goed werkte. Wij hebben toen voor 7,50 in de maand extra de Fritz box 7590AX er bij genomen, dit loste de meeste problemen op. Nu hebben we wel nog steeds dat internet voor tussen de 10 seconden en soms wel 10 minuten uitvalt. We hebben nog steeds de oude witte langwerpige ONT die bij de v10 zat hangen, ipv de zwarte meer moderne versie, kan dat een probleem zijn? Het is niet alleen wifi dat wegvalt maar echt het internet en de nieuwe ONT lost dat misschien op?
Apologies for contacting you here, but I couldn't find an email address anywhere, and it is impossible to reach customer service from abroad; none of the phone numbers work outside the Netherlands.I have a problem where, despite having terminated all my contracts with KPN on June 30th 2024, I am still receiving bills for internet usage to this day. Could you please look into this? Thank you in advance!