Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 780 reacties
  • 9171 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

780 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 15, 2026

Je bedoeld zeker met mijn Ferrari

Deze?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 15, 2026

Vindt je het erg als ik een stuk citroen/sinaasappel-kwarktaart neem?
Ga ik gelijk nemen en schenk me nog een trufflekoffie in.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik kon de slagroom niet vinden 🙃😅

Je mag kiezen uit een donut, stuk appeltaart of een perzik hibiscus gebakje. Of een stuk boterkoek. 

Doe mij maar appeltaart, slagroom graag er naast. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 15, 2026

Je bedoeld zeker met mijn Ferrari

Deze?

Bijna ​@TDN 

Dit is hem echt:

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 15, 2026

Trufflekoffie met citroen/sinaasappel-kwarktaart

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • May 15, 2026

Ik kon de slagroom niet vinden 🙃😅

Je mag kiezen uit een donut, stuk appeltaart of een perzik hibiscus gebakje. Of een stuk boterkoek. 

Als rechtgeaarde XS4ALL’er : een stukje (liefst warme) appeltaart graag ​@Shyrin van KPN, getuige deze annecdote: “Iedereen die in het verleden een beveiligingslek bij Xs4all meldde, kreeg als dank tenminste een appeltaart”. 😋

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 15, 2026

Oh.…

Rood en 4 wielen, ​@huistijger 😀

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 15, 2026

Rood en 4 wielen

Deze vierwieler rijdt 45km/h

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 15, 2026

Ja ​@PeterG 
Rijdt als een tierelier

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 15, 2026

Rood en 4 wielen
Deze vierwieler rijdt 45km/h

Mijn vierwieler rijdt 20km/uur en dat is snel genoeg.
Actieradius is 80 km, maar niet als je 20km/u rijdt 😋

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Had ie niet 5 wielen?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 15, 2026

Maar de andere heeft een dak en dit is handig in typisch Nederlandse regentachtig weer. Btw. mij hart klopte hoger toen ik nieuws over elektrische versie van de legendarische BMW  C1 leest. Hij heeft een dak en men mag hem zonder helm met autorijbewijs rijden.

BMW C1
BMW C1-E

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 15, 2026

Nee ​@Thomas van KPN  dat was die grijze scootmobiel die ze me voor 3 jaar oud verkochten terwijl hij 13 jaar oud was.
Verleden jaar November heb ik deze gekocht.
En die 5 wieler wilde mijn buurvrouw graag hebben dus die heb ik aan haar gegeven.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Nou, dan eet ik het perzik hibiscus gebakje zelf op… 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Nee ​@Thomas van KPN  dat was die grijze scootmobiel die ze me voor 3 jaar oud verkochte terwijl hij 13 jaar oud was.
Verleden jaar November heb ik deze gekocht.
En die 5 wieler wilde mijn buurvrouw graag hebben dus die heb ik aan haar gegeven.

ohh dat is stom zeg, ik had dat helemaal gemist. 

Maar de andere heeft een dak en dit is handig in typisch Nederlandse regentachtig weer. Btw. mij hart klopte hoger toen ik nieuws over elektrische versie van de legendarische BMW  C1 leest. Hij heeft een dak en men mag hem zonder helm met autorijbewijs rijden.

BMW C1
BMW C1-E

Ik heb hier stiekem ook altijd wel een zwak voor gehad hoor

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 15, 2026

Nou, dan eet ik het perzik hibiscus gebakje zelf op… 

Da's gemeen ​@Shyrin van KPN die had je aan mij beloofd.
Of was dat mijn verbeelding die dat zei?

😋😜😎

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • May 15, 2026

Over Ferrari gesproken, kennen jullie dit verhaal?: Ferruccio Lamborghini was fabrikant van landbouwmachines, tractoren en machines voor de fruit- en druivenoogst.

Ook hij bereed een auto van Enzo Ferrari, maar was daar helemaal niet tevreden over. Hij had vaak problemen met de koppeling en de reparaties duurden hem veel te lang.

De laatste keer dat hij zijn Ferrari weer ophaalde sprak hij de 'wijze' woorden: Ik bouw mijn eigen auto wel! En ziedaar ……, het automerk Lamborghini was geboren.   

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • May 16, 2026

Stukje nostalgie. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 16, 2026

Ik kreeg op mijn verjaardag een kado om met Lamborghini of Ferrari te rijden. Ik koos voor Lamborghini omdat ieder drugdealer een Ferrari rijdt 😂. Het was ​een ongelooflijke beleving, met 800 PK op te trekken en naar fietsende meisjes te zwaaien.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Klinkt als een onvergetelijke ervaring: een goed en mooi verjaardagscadeau dus. Met 800 pk in een Lamborghini is wel echt next level… 😱

Het wordt de komende dagen zomers weer. Zijn er al ijsjes ingeslagen?

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Eerlijk gezegd heb ik nog ijs en dat moet eerst maar even op voor ik nieuw in ga slaan.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 21, 2026

Eerlijk gezegd heb ik nog ijs en dat moet eerst maar even op voor ik nieuw in ga slaan.

In de regel is de lekkere smaak er dan af, naar mijn bevinding en kan je beter nieuwe kopen, zo duur is dat niet en het smaakt veel lekkerder.

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb nog een paar Magnums in de vriezer liggen, maar die gaan dit weekend vermoedelijk snel op 😁

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

In de regel is de lekkere smaak er dan af, naar mijn bevinding en kan je beter nieuwe kopen, zo duur is dat niet en het smaakt veel lekkerder.

Zo oud is dat ijs van mij niet, maar wil wel voorkomen dat ik straks die keuze moet maken dat de kwaliteit dusdanig is dat het weg moet, ik voorkom liever verspilling. Mogelijk ga ik zelf thuis nog aan de slag om zelf ijsjes te maken aangezien ik daarvoor de middelen in huis heb.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Niet verkeerd ​@MandersOnline. Ik heb gisteren mijn laatste Cornetto soldaat gemaakt!