Skip to main content

Heb dvd aangesloten op tv hdmi2.

Echter geen geluid dvd. Kpn-box blijft alleen het geluid van de tv zenders doorgeven.

Beste ​@donkerh als je het geluid van de DVD wilt kunnen horen dien je wel even naar de betreffende HDMI-poort te gaan waar de DVD op aangesloten is.

Heb je wel beeld, maar geen geluid van de DVD, dan kan het zijn dat je nog een aanvullend snoertje moet aansluiten tussen je DVD en de TV, zie daarvoor de betreffende handleiding.

Hij speelt nu wel met geluid via de tv maar niet via de kpnbox Bang en Olufsen

Hij speelt nu wel met geluid via de tv maar niet via de kpnbox Bang en Olufsen

Beste ​@donkerh dat kan ook niet, je DVD kan uitsluitend via je eigen TV geluid weergeven.

Ik wist niet dat je een TV+SB decoder had, anders had ik meteen dit antwoord gegeven.

Bedankt voor het meedenken. DVD is nog net iets voor ouwe lullen 😀

Wilt u de Topic sluiten.

Groet, Hans Donker

Beste ​@donkerh ik gebruik ook nog een DVD speler voor muziek cd's en dvd's😉

Bedankt!

Hallo ​@donkerh! Ik kan me goed voorstellen als je nog een collectie DVD's en/of CD'’s hebt dat je dan nog een DVD speler hebt. Is het allemaal nog een beetje gelukt?

Helemaal gelukt.

Moet ik of u de topic sluiten of laten staan voor andere gebruikers?

Als je een reactie als antwoord selecteert is het 'gesloten’. Er kan dan nog gereageerd, maar gebeurt in de praktijk niet meer.

Als je een reactie als antwoord selecteert is het 'gesloten’. Er kan dan nog gereageerd, maar gebeurt in de praktijk niet meer.

Dit inderdaad al laten we het topic wel openstaan voor toekomstige meelezers.

Reageer