Skip to main content

Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… 

Wat is dit??

Ik vind dat jullie hier veel te goed in zijn!😅

Zal ik dan maar niet meer mee doen als ik te goed ben? 😉

Haha neeeee, dat bedoelde ik nou ook weer niet ;)

Ik vind dat jullie hier veel te goed in zijn!😅

zo jammer dat dit talenten zijn waar je niet enorm rijk van kan worden 😅

Jij bedoelt financieel rijk? Ik ben zo rijk zonder financiën, heb de 2 mooiste kinderen ter wereld.
Financieel wat rijker zou wel dingen makkelijker maken en als je dat kan bereiken met dit soort talenten zou het mooi wezen.

Mooi gezegd, ​@MandersOnline!

Ik ben het eens met Marcia, jullie zijn hier veel te goed in 😄 Ben benieuwd waar je mee komt, ​@MandersOnline!

Van wie is dit logo?

Ik hoop dat ik het simpel genoeg houd voor mijn vrienden van KPN😎.

Ik zal wat later reageren met het juiste antwoord in de toekomst, al moet ik zeggen dat ik laatst die van dat rode knopje van de gasmeter er niet uit kon halen, ik heb een totaal andere in mijn meterkast hangen.

Het heeft met software te maken.

Ik dacht Nvidia, maar bij het Googlen zat ik qua kleur goed maar qua al het andere… niet. 😭 Lastig!

Ik zou blut zijn. 💸

Ik dacht Nvidia, ...

Denk niet te ver weg.

Het is inderdaad niet zo ver weg… Centric Gouda

‘n Nieuwe dan maar? 

Ik wil zeggen zo'n fancy radiator voor in de badkamer, maar ik denk niet dat dat het juiste antwoord is 😝

Nee, dit “voorwerp” is een stuk groter 😉.

Bijna 100 meter hoog 🏢 op Zuid.

Er staat er ook één in Rotterdam en die moeten de medewerkers van KPN eigenlijk wel kennen.

Dit lijkt echter een andere te zijn maar misschien ook niet.

Het lijkt inderdaad op het kantoor in Rotterdam, al ben ik daar nooit zo dicht bij geweest.

Het doet me ook een beetje denken aan Marina Bay Sands, tussen de 3 torens heeft dat ook zoiets, met metalen plaatjes die bewegen op de wind.

Is het misschien een gedeelte van een lichtmast van een stadion?

Leuke suggesties allemaal. De ‘fancy radiator’ is ook een leuke, maar is het niet 🤣.

Het is inderdaad ‘de simkaart’ oftewel de Rotterdamse bijnaam voor het hoofdkantoor van KPN.

P.S. Warme herinneringen aan het bezoek van afgelopen mei, tijdens de meetup, in dit gebouw.

Ga jullie schamen collega's hierboven 😁

Leuke suggesties allemaal. De ‘fancy radiator’ is ook een leuke, maar is het niet 🤣.

Het is inderdaad ‘de simkaart’ oftewel de Rotterdamse bijnaam voor het hoofdkantoor van KPN.

P.S. Warme herinneringen aan het bezoek van afgelopen mei, tijdens de meetup, in dit gebouw.

O ja, toen stonden we boven op het dakterras het uitzicht te bewonderen.

Een fantastische dag met onze Community in Rotterdam | KPN Community

Kijken of deze te doen is:

Rara wat/waar is dit?

@Sanne van KPN Grote kerk in Dordrecht.

Ha, meteen goed ​@TDN. Goed gezien! 😄

Op welke display kan men dit zien?

Het voelt als de originele Top Gun, maar ik verwacht niet dat je in zo'n vliegtuig hebt gezeten om dat te zien 😁 Is het op het dashboard van een auto?

@Jasper van KPN Ik had in een cockpit van een Cesna gezeten en boven Lelystad gevlogen, maar het is niet een instrument uit een vliegtuig of een auto.

Nou wordt het beeld beetje groter

Reageer