Klantenservice heel slecht te bereiken. Eindelijk lukte , bij toeval , door een belafspraak.
Probleem: bij gebruik Diitenne. Geen ontvangst alleen sneeuw.
Medewerker zei dat t niet aan de KPN lag, maar dat t problem bij de tv lag. We moesten maar een nieuwe tv aanschaffen. Dat heb ik gedaan.
Bij de aansluiting daarvan weer t probleem" sneeuw en geen ontvangst. Via belafspraak maken een 2e medewerker. Na lang zoeken bleek t probleem te liggen in t ontvangstkastje , de Rebox, van de KPN. Dus tv voor niets gekocht.
Over de Rebox waren we al 4 jaar erg tevreden. Daarvoor hadden we de ZXV7200. Hier hadden we,alleen maar storingen mee gehad. Medewerker2 beloofde ons het nieuwste kastje te sturen, helemaal up to date. Dat kastje kwam er inderdaad . Bleek het een ZXV7200 uit 2019 te zijn. Nu maar hopen dat deze t wel doet.
Ik deed mijn beklag via het klachtenformulier. Vanochtend werd ik gebeld. Excuses voor het ongemak, dat was alles. We hadden geen nieuwe tv hoeven te kopen. Toen ik genoegdoening vroeg, kreeg ik als reactie dat mensen alleen maar uit waren op geld.
Dit vond ik een zeer onfatsoenlijke reactie. Ik denk dat KPN eens ernstig moet nadenken over een klantvriendelijke en beter bereikbare klantenservice., zo raken ze trouwe klanten(18 jaar klant) kwijt.
.