Skip to main content
Antwoord

Al een half jaar lang lukt het niemand om mijn Spotify op te zeggen

• October 22, 2025
  • 12 reacties
  • 100 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik ben al een half jaar aan het proberen om spotify premium op te zeggen. Wordt elke keer van het kastje naar de muur gestuurd. Spotify kan het niet opzeggen, omdat het een aankoop via kpn is. Kpn zegt dat het via spotify moet. Meerdere collega's hebben al gezegd dat ze verschillende dingen hebben ingesteld, en dus spotify op de volgende factuur niet meer word gefactureerd, maar een half jaar verder, en 3 x raden, het staat nog steeds op de factuur. Ik kan het met geen mogelijkheid opzeggen, niet bij de playstore, niet bij spotify, niet in mijn kpn account, nergens. Zou al een melding bij back office zijn gemaakt, maar nog steeds niks geregeld. Ben er nu wel klaar mee. Zo lang al klant en dan zo'n slechte service!

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Kyrnal, ik krijg de melding dat dit definitief is stopgezet per 23 november. Kijk dit dus na en laat me weten mocht dit niet zo zijn. 

12 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 22, 2025

Een vervelende situatie, dit is natuurlijk niet wat je hoopt. Het is het beste om een klacht in te dienen, zodat de betreffende afdeling kan onderzoeken wat de status is en hoe dit heeft kunnen gebeuren. Binnen een paar dagen word je teruggebeld.
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 26, 2025

Dat heeft allemaal geen zin, hebben we al gedaan. Heb al op alle manieren geprobeerd om het opgezegd te krijgen maar er wordt gewoon helemaal niks gedaan.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 28, 2025

Hi ​@Kyrnal, welkom allereerst bij onze community. 

Het verbaast mij dat dit nog niet is gelukt na het aanmaken van die klacht. Zou ik mee mogen kijken om dit alsnog in orde te maken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook je user name willen invullen van Spotify voor de zekerheid? Niemand kan dit overigens inzien behalve ik als moderator. 

Ik hoor graag van je. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 2, 2025

Hoi Alex, ik heb het profiel ingevuld

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 5, 2025

Dankjewel Kyrnal. 

Als ik het goed zie stond Spotify gekoppeld aan je mobiele abonnement. Wat ik ook zie is dat Spotify per 23 oktober is opgezegd. Zou jij dit ook willen controleren? Anders ga ik alsnog voor je bezig! 

Hoor graag van je. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 6, 2025

Hoi Alex, hij is nog steeds niet opgezegd. Mijn account is nog steeds premium

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 6, 2025

Duidelijk, ik zet dit door en verwacht dat het binnen enkele dagen opgelost is. Ik kom hier nog op terug zodra ik een reactie heb. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 15, 2025

Hi ​@Kyrnal, ik krijg de melding dat dit definitief is stopgezet per 23 november. Kijk dit dus na en laat me weten mocht dit niet zo zijn. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 15, 2025

Ja zal ik doen, maar ik vind het wel vervelend want ik ben dus al meer dan een half jaar bezig, het wordt steeds opgeschoven en ondertussen blijven we maar betalen...elke keer weer een maandje langer..

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 17, 2025

Excuus, dat ben ik vergeten te vermelden. Ik zag bij ons dat je dit in juli hebt aangegeven dus de kosten vanaf die maand ga ik ook voor je vergoeden. De eerste stap is nu om Spotify goed opgezegd te krijgen, daarna ga ik dit in orde voor je maken. 

Hou me dus op de hoogte! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2025

Hoi Alex, zoals het er nu uit ziet is spotify EINDELIJK opgezegd! Hartstikke bedankt daarvoor! Het heeft even moeite gekost haha. 

Super fijn ook als de kosten worden vergoed vanaf het moment dat ik hiermee bezig ben. Wanneer kunnen we dit verwachten?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 25, 2025

Erg fijn om dit te lezen. Ik heb een vergoeding ingevoerd vanaf 1 juli. Dit bedrag wordt op de volgende factuur in mindering gebracht en een eventueel positief verschil zal op je rekening worden gestort. 

Nogmaals mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd, ik ben blij dat het nu opgelost is.Â