Skip to main content

.

Misschien iemand anders?

Beste ​@FransMulch als je misbruik vermoed, dan de pincode even wijzigen en erotiekpakket uitzetten.

Bij een update van de decoder wil het wel eens gebeuren dat de erotiekkanalen dan aangezet worden en kun je dan eenvoudig binnen het menu weer uitzetten.

Als je echter het TV-optiepakket Erotiek bedoelt, dan echter goed je inloggegevens aanpassen, d.w.z. wachtwoord wijzigen KPNID en 2FA activeren.

Oké dank je voor je reactie 

Kan het pakket pas volgende maand uitzetten staat er

Minimale afname van een pakket is een maand inderdaad. 

Geen huisgenoten?

Of heb je ooit elders, op een andere computer, kpn tv gebruikt en niet uitgelogd?

Pincode tv wijzigen http://kpn.com/Pincode.

Oké dank je voor je reactie 

Kan het pakket pas volgende maand uitzetten staat er

Dan heb je inderdaad het echte optiepakket en niet de paar kanalen die je kunt activeren.

Aan zo'n pakket zit je inderdaad in de regel minimaal 1 maand vast.

Als je het pakket niet zelf aangeschaft hebt, maar anderen die onbevoegd toegang hebben (gehad), dan doen wat ik eerder schreef, alle inloggegevens aanpassen.

Succes.

Hi ​@FransMulch. Welkom op de community! Dank voor je bericht. Begrijpelijk dat je hier vragen over hebt! Je kunt het Erotiek pakket vanaf de volgende maand zelf uitzetten via MijnKPN. Het klopt niet dat dit door een software-update komt. Zo'n zenderpakket wordt alleen aangezet als je dat zelf doet, bijvoorbeeld via MijnKPN of met de afstandsbediening.

Vikash

Ik heb niks aangezet ik lag te slapen toen het geactiveerd was 

Dus het blijft erg vreemd 

​@FransMulch Dat is inderdaad vreemd. Je zou nog kunnen proberen om contact op te nemen met onze klantenservice. Misschien kunnen zij nagaan hoe het erotiekpakket precies is geactiveerd.

Reageer