Skip to main content
Antwoord

Fightclub live sluit een slinkse wijze een abonnement af via QR code

• November 10, 2025
  • 13 reacties
  • 180 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Fightclub Live!  .. hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen verdient zeker geen schoonheidsprijs maar toch lukt deze club om op slinkse wijze via een vertrouwelijke QR code hún linkje mee te sturen 

in mijn geval via een stickertje op een nieuwe betaalpas van de Rabo

Beste antwoord door Raspberry

@Tisnix en ​@Maup81 lees zelf meer hierover op; 

13 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2025

Het is bizar: ik weet zeker dat ik geen QR code gescand heb, ik geen abonnement heb afgenomen en ben de enige in mijn huishouden/mobiel nummer. Daarnaast bizar dan KPN enkel wijst naar anderen, terwijl er doodleuk €10,- is afgeschreven. @KPN, hoe dit op te lossen!?

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 10, 2025

KPN gaat dit niet voor jou oplossen ​@Maup81. Hoe sneu de situatie ook is. Zoek zelf maar hier op het forum naar topics over Fightclub Live. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • November 10, 2025

@Tisnix en ​@Maup81 lees zelf meer hierover op; 

• November 10, 2025

Wat is dat voor stickertje? Hoe komt dat stickertje er op?

• November 10, 2025

Nog een andere vraag: kan je op 1 of andere manier betalen via de KPN factuur volledig blokkeren? Weet iemand dat? Een KPN medewerker misschien? 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Je kan het betalen via factuur van mobiel telefoon volledig blokkeren bij payinfo.nl. Maar het betalen via KPN factuur (internet) kan je niet blokkeren, je kan immers streamingsdiensten via KPN abonneren en ermee betalen. Ook betalen (diensten, producten of apps) via provider rekening (Google, Apple) moet je apart in Appstore blokkeren.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2025

Stickertje was reeds door de Rabobank aangebracht maar tijdens het scannen kwam er  toch op 1 of andere manier een linkje mee van Fightclub en  door wat onnauwkeurigheid mijnerzijds, toch jammer genoeg, geactiveerd !

van middag telefoon afspraak gemaakt om deze te blokkeren !

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Stickertje was reeds door de Rabobank aangebracht maar tijdens het scannen kwam er  toch op 1 of andere manier een linkje mee van Fightclub en  door wat onnauwkeurigheid mijnerzijds, toch jammer genoeg, geactiveerd !

van middag telefoon afspraak gemaakt om deze te blokkeren !

Vreemd verhaal. Gaat het om dat activatie stickertje die standaard op elke nieuwe geleverde pas zit?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2025

Inderdaad dat blauwe astivatie stickertje 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2025

Bedankt voor je info Ton , Payinfo.nl reeds blokkade ingezet nu ff afwachten 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Inderdaad dat blauwe astivatie stickertje 

Geen idee wat dat met Fightclub te maken heeft. Maar wel fijn dat je inmiddels blokkades getroffen hebt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Tisnix, welkom op onze community! Fijn dat je het op hebt kunnen lossen, heb je dit ook nog bij de Rabobank aangekaart? DIt lijkt me niet de bedoeling!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Tisnix 

De Rabobank heeft een speciale webpagina over misbruik met QR-code.
Hier vindt je alle informatie hierover, en je kunt hierover ook een melding richting de Rabobank maken, zoals over jouw situatie met de QR-code om de bankpas te activeren.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de webpagina: Oplichting met QR-code - Rabobank