Skip to main content

hoe kan ik mijn dossier compleet in bezit krijgen. ik bedoel dan alle telefoongesprekken die zijn gevoerd met datum en inhoud, alle verzoeken die door mij bij KPN zijn neergelegd en de hele communicatie over glasvezel welke ik met kpn heb gevoerd? Ik ben namelijk benieuwd wat daar allemaal instaat.

Beste ​@hupe zie onderstaande link voor uitleg en verzoek om inzage:

https://www.kpn.com/algemeen/missie-en-privacy-statement/privacy-statement

Jan bedankt.

ik zal inderdaad schriftelijk inzage aanvragen zoals in de door jou gestuurde link word omschreven. Of KPN mij het volledige dossier toestuurd is natuurlijk de vraag mogelijk moet ik er dan zelf naar toe i.v.m. privacy. Maar ook dat zal ik dan doen ik zal dan alles fotograferen, ook als is het vanuit zuid limburg ver reizen.

Beste ​@hupe , laat s.v.p. t.z t. de (goede) afloop even weten.

Wil je delen wat de aanleiding is om inzage te krijgen als je er zelfs een eind voor wilt reizen?

Dat wil ik zeker delen. Ik heb een contract voorgeschoteld gekregen waar ik geen weet van heb

Dat wil ik zeker delen. Ik heb een contract voorgeschoteld gekregen waar ik geen weet van heb

Dat is minder goed nieuws. Hopelijk geen identiteitsfraude en loopt het met een sisser af. Succes.

Even een update over mijn dossier. Hier is nergens iets te vinden van een verlenging van mijn contract zoals KPN dit mij voorschoteld.

Toch zeggen zij dat dit een legale abonnement verlenging is. Dan moet ik maar een klacht indienen en dan luisteren zij alle telefoon gesprekken na. Mijn inziens zijn telefoon gesprekken onderdeel van het gevraagde dossier of het is iets wat zij verzinnen want in de buurt van genoemde datum is nooit een gesprek geweest tussen KPN en mij. Daar is mijn dossier duidelijk in.

Dit word mij teveel geschummel en ik ga het toch doorzetten naar mijn advocaat.

Even een update over mijn dossier. Hier is nergens iets te vinden van een verlenging van mijn contract zoals KPN dit mij voorschoteld.

Toch zeggen zij dat dit een legale abonnement verlenging is. Dan moet ik maar een klacht indienen en dan luisteren zij alle telefoon gesprekken na. Mijn inziens zijn telefoon gesprekken onderdeel van het gevraagde dossier of het is iets wat zij verzinnen want in de buurt van genoemde datum is nooit een gesprek geweest tussen KPN en mij. Daar is mijn dossier duidelijk in.

Dit word mij teveel geschummel en ik ga het toch doorzetten naar mijn advocaat.

Is je verlenging telefonisch gedaan? Tjee dat is niet leuk. Geen huisgenoten die die mogelijk gedaan kunnen hebben?

Telefoon gesprekken staan allen in het dossier maar deze niet

Telefoon gesprekken staan allen in het dossier maar deze niet

Dan heb je toch een sterk argument om het contract te betwisten denk ik. Ik hoop dat je zonder veel gedoe daar uit gaat komen.

Hallo allemaal,

Ik wil jullie informeren hoe het is verlopen met de afhandeling van KPN thuis.

Met betrekking tot de schade verneem ik niets meer van KPN.

ik heb opgezegd en nu stuurt KPN een rekening die meer als 100 euro hoger is al is afgesproken. Ze hebben een maand de tijd gehad om de afspraak in de rekening te verwerken maar dat weigeren ze omdat hun bedrag juist zou zijn en niet het bedrag volgens afspraak.

Ze weigeren dan ook de nota te veranderen/aan te passen maar eisen van mij dat ik het bedrag van hun nota betaal en dan ooit het te veel betaalde eens een keer gecrediteerd krijg. Meestal een maand of langer na de afspraak. Dit heb ik geweigerd en nu eist KPN dat ik alles betaal en zij weigeren nu ook het geld terug te geven omdat ik niet akkoord ben met hun voorstel. 

Rusland zou de ideale plek zijn voor een zulk bedrijf.

Uiteraard betaal ik nu niet en ga dit per omgaande bij de geschillen commissie neerleggen. 

Willen zij mij onder druk zetten betaal ik enkel wat ik moet betalen en voor het rest bedrag zie ik wel immers ik heb dan alles betaald wat ik volgens afspraak moet betalen.

hupe

Het klinkt allemaal niet best ​@hupe maar meer dan het lezen kunnen we niet. We kunnen er ook niets van vinden want we horen maar één kant van het verhaal. Hopelijk komt het tot de door jouw gewenste oplossing. 

Dat is inderdaad het geval ​@Joep1965. Als het identiteitsfraude betreft is het vaak lastig aan te tonen. Daarom is het absoluut niet leuk.

Hopelijk komt het tot een vergelijk. Dat je eerst de rekening moet voldoen kan ik overigens nog wel begrijpen omdat anders vaak processen compleet vastlopen.

Hier zijn geen winnaars want ook KPN wilt geen klantrelatie zo zien eindigen.

Bij aankoop corrigeren de bedrijven altijd de nota bij fouten en betaald niemand 100 euro meer als dat hij moet betalen om dan meer als een maand op je geld wachten tot je het terug krijgt immers KPN doet maar een keer per maand geld zaken dus tel maar uit. Daarbij was de afspraak 20 maart gemaakt en de rekening 2 mei verschenen. Wat is dan het probleem? Het teveel betaalde van het maand abonnement word toch ook erin opgenomen. Dus dat Kan wel, maar de wil is er niet, want iedereen die met mij contact opneemt doet alsof hij er niets vanaf weet terwijl de afspraak gewoon in KPN gegevens staat.

Trouwen KPN heeft de zaak nu weer eens een keer gesloten en vind dat ik geen aanspraak meer kan maken op de 100 euro en centen die ik volgens afspraak minder moest betalen, omdat ik niet ben ingegaan op hun intimiderende voorstellen in mijn nadeel, omdat ik die niet kan accepteren.

Overigens zijn deze gesprekken ontstaan door een klacht die is geplaatst door een KPN er van de service afdeling en was ik hier geen enkele partij in. Ik werk enkel nog met aangetekende post.

Ik kan me heel goed voorstellen dat het zeer frustrerend is. Zoals ​@Joep1965 al aangaf weten we natuurlijk niet de exacte details en dat is ook iets tussen jou en KPN.

Maar als het om identiteitsfraude gaat en er daardoor een contract is afgesloten dan is het mogelijk wel interessant voor anderen om te weten hoe dit ontstaan is. Heb je daar inzicht in gekregen?
Het lijkt me vreselijk als een ander zich als mij voordoet.

Ik heb dat bij een advocaat laten uitzoeken maar niet aan te vechten dus betalen is het advies. Maar nu wil KPN meer als afgesproken. Terwijl dit bedrag in het bij AVG opgevraagde dossier staat vermeld, maar de behandelend medewerker heeft hier geen boodschap aan.

Om anderen helpen dit te voorkomen is er wel een idee hoe dit heeft kunnen gebeuren? Ook als het niet aanvechtbaar is. Dat laatste wilt niet zeggen dat u mogelijk geen gelijk heeft maar dat het juridisch niet verdedigbaar is. En dan begint de ellende.

Ik begrijp dat KPN wel enige coulance voorstelde?

Voor beide partijen is dat lijkt me lastig.

Dat begrijp je verkeerd, helaas

We kunnen hier natuurlijk niet exact weten wat er afgesproken is maar ik denk nogmaals dat wat inzicht in hoe het contract tot stand is gekomen anderen wel kan helpen om dit te voorkomen.

Dat is helaas niet meer na te gaan. De reden is dat kpn geen gesprekken of schriftelijke communicatie omtrent contracten in het dossier plaatsen. Hier worden enkele willekeurige momenten in opgenomen, waardoor het dossier of registratie van KPN verre van compleet is.

Zou KPN de registratie doen zoals dit is bedoelt zou dit veel sores voor klanten voorkomen. Maar KPN werkt mijn inziens enkel in hun eigen voordeel en dan kun je heel weinig tot niet achterhalen. Ook telefoongesprekken opnemen is enkel een voordeel van bedrijven want particulieren kunnen dit niet meer of zeer moeilijk door de privacy regels. Daarbij is KPN enkel telefonisch bereikbaar je zou zeggen met voorbedachten reden voor dit soort zaken.

Ik denk dat KPN hier ook geen belang bij heeft.

Het is vanuit klant kant zeer treurig als dit aan de hand is. Ben je niet ongerust dat er nog meer lijken uit de kast komen vallen? Ik zou gek worden als iets op mijn naam afgesloten werd zonder mijn weten.

Nee hoor, dat gebeurd tegenwoordig gewoon en meer als beveiligen en uit social media wegblijven is het enige.

Ik ben heel wat problemen tegengekomen in mijn leven maar ik ben nog geen enkel probleem tegen gekomen waar zo schandelijk mee word omgegaan met zulke zaken. Ik bedoel dan met name het intimiderend gedrag van de kpn medewerker welk vandaag heeft plaat gevonden. Deze kwestie kost mij bakken met geld, maar ik hoop alles te verhalen via de officiële weg.

zo zie je dat achter een vermeend gerenomeerd bedrijf een wolf zit.

Dat is gewoon niet te beoordelen hier. Maar zeer kwalijk dat mensen een andere identiteit misbruiken. Ik denk dat social media inderdaad een aardige bron voor dit soort fraude is.

Reageer