Skip to main content

Goedenavond, 

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om het modem wat later te ontvangen.

Wij verhuizen per de 20e van juni alle spullen naar het nieuwe appartement(sleuteloverdracht), alleen we hebben geen rekening gehouden met het feit dat we de apparatuur vroeger krijgen dan de ingangsdatum.

wij kunnen helaas nog geen pakketten ontvangen op dat adres vanaf die datum, dus lopen we het pakket mis. Dat zou natuurlijk jammer zijn.

Valt dit een week later te plannen richting de 28e van Juni? of is het mogelijk de ingangsdatum/wensdatum aan te passen naar 28 Juni?

Mocht dit niet mogelijk zijn dan hoor ik dat ook graag. In dat geval wil ik het abonnement liever annuleren, en het opnieuw aanvragen zodra we echt verhuisd zijn.

Alvast bedankt voor het meedenken, en jullie hulp!

Met vriendelijke groet, 

Quincy

Volgens mij is het mogelijk om het modem op een ander adres te laten bezorgen…

En anders komt het op een PostNL afhaalpunt terecht denk ik. Heb je een week de tijd om het op te halen. 

Hoi ​@Quincy2001 
Vertragen is altijd mogelijk, versnellen meestal niet.
Helaas kan het forum dit niet voor je regelen.
Het beste is even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.
Ook kun je direct hierover bellen met 0800 0402 

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Vertragen is altijd mogelijk, versnellen meestal niet.
Helaas kan het forum dit niet voor je regelen.
Het beste is even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

Dat vind ik een slechte advies. Vertragen kan altijd, maar als werkzaamheid in de wijkcentrale nodig zou zijn en de planning niet toelaat op korte termijn een monteur te boeken, zit ​@Quincy2001 voor paar weken zonder internet.

Volgens mij is het mogelijk om het modem op een ander adres te laten bezorgen…

Ja, het kan makkelijk via MijnPostNL, als het nog voor het verzenden je bezorgvoorkeur aanpast, wordt het pakket (alle pakketten) op de nieuwe locatie (adres, PostNL-punt, PostNL-automaat) bezorgd tot je de voorkeur weer wijzigt.

Hoi ​@Quincy2001, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede tips staan! Je kunt inderdaad het bezorgadres aanpassen maar anders probeert Postnl het alsnog te bezorgen en gaat het naar een pakketpunt/buur als je m niet aan kunt nemen. 

Reageer