Skip to main content
Antwoord

KPN abonnement opzeggen i.v.m. samenwonen

• November 14, 2025
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

ik heb een contract bij KPN maar ik ga verhuizen. Op het nieuwe adres waar ik ga wonen is al KPN.

Kan mijn contract worden beïndigd?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Ryansom, welkom allereerst bij onze community. Wat leuk dat jullie gaan samenwonen. 

Als jullie beide een KPN abonnement hebben is het makkelijkste om het abonnement op te zeggen die niet meer binnen een contract valt. Vallen beide abonnementen binnen een contract en zijn ze dus niet maandelijks opzegbaar? Dan kun je jouw abonnement opzeggen, zie hieronder. Je kunt dit makkelijk doorgeven samen met het bewijs op onze pagina over samenwonen

2 reacties

• November 14, 2025

Ja dat kan.

Ik denk dat je gewoon een verhuizing door moet geven moet geven. Dan nemen ze vanzelf contact met je op. Vermoed ik.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 16, 2025

Hi ​@Ryansom, welkom allereerst bij onze community. Wat leuk dat jullie gaan samenwonen. 

Als jullie beide een KPN abonnement hebben is het makkelijkste om het abonnement op te zeggen die niet meer binnen een contract valt. Vallen beide abonnementen binnen een contract en zijn ze dus niet maandelijks opzegbaar? Dan kun je jouw abonnement opzeggen, zie hieronder. Je kunt dit makkelijk doorgeven samen met het bewijs op onze pagina over samenwonen