Skip to main content
Antwoord

Onjuiste email Netflix prijsverhoging ontvangen

• November 14, 2025
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Gisteren deze mail van KPN ontvangen over de

prijsverhoging van ons Netflix abonnement:

“De prijs van je Netflix abonnement verandert

Beste xxxxxx,

Vanaf 18 december 2025 ga je € 2,- per maand meer betalen voor Netflix.

Dit verandert op je factuur

Vanaf 18 december betaal je € 15,99 in plaats van € 13,99 per maand voor je Netflix Standaard abonnement. Verder verandert er niets.

Alleen hebben we geen Netflix Standaard abonnement maar een Basic. Dit is wel redelijk recent aangepast, maar waarom niet de actuele gegevens gebruikt?

Kijken jullie dit intern nog even na (ik ben vast niet de enige waar dit bij is misgegaan) en sturen jullie nog even een mail met de juiste gegevens, aanpassingen en prijzen?
Ook rekening houdend met het aanbod van 2 maanden korting (4,50 p/maand)?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Niejo, welkom allereerst bij onze community. 

Een terechte vraag en goed dat je dit aangeeft. Ik vermoed dat het bericht al klaar is gezet voordat jij de wijziging hebt doorgevoerd. Wil je dit zeker weten? Controleer dit even in Mijn KPN of de juiste versie van Netflix daar goed staat. Als dat het geval is er niets aan de hand en anders kun je het daar alsnog aanpassen. 

Ik hoor graag van je mocht er iets niet lukken of nog niet duidelijk zijn. 

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 14, 2025

Beste ​@Niejo even contact opnemen met de helpdesk van KPN via 0800 0402, Facebook, X of Instagram.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 16, 2025

Hi ​@Niejo, welkom allereerst bij onze community. 

Een terechte vraag en goed dat je dit aangeeft. Ik vermoed dat het bericht al klaar is gezet voordat jij de wijziging hebt doorgevoerd. Wil je dit zeker weten? Controleer dit even in Mijn KPN of de juiste versie van Netflix daar goed staat. Als dat het geval is er niets aan de hand en anders kun je het daar alsnog aanpassen. 

Ik hoor graag van je mocht er iets niet lukken of nog niet duidelijk zijn. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 17, 2025

Hoi ​@Alex van KPN 

Dank voor je antwoord. Het is nu alleen de vraag of ik (en eventuele anderen) wel een rechtsgeldige kennisgeving van een voorgenomen prijsverhoging heb ontvangen (ik gok zo van niet). 
Ik raad je aan om dit nog even te verifiëren met de juridische afdeling.