Skip to main content

Waarom als ik mijn abonnement verleng moet ik meer betalen dan als iemand een nieuw abonnement afsluit, en dit is niet tijdelijk anders was dat wel vermeld.

Als ik nu verleng kom ik op ruim 95euro pm als ik ditzelfde abonnement als nieuwe klant zou afsluiten betaal ik rond de 65 euro.

Dit zijn nou eenmaal de tarieven en voorwaarden die KPN stelt. 

Je hebt het over een verschil van € 30,00!? Oprechte vraag, welke abonnementen neem je precies af bij KPN die betrekking hebben op de verlenging? En welk bedragen betaal je nu precies? 

Dit gaat over een 200mbit internet verbinding en tv ik betaal hier rond de 100 euro pm voor

Welk tv-pakket? 

Basis en plus

Een abonnement met de naam Basis en plus heeft kpn nooit gehad.

Ik denk dat je nog Alles-in-1 hebt. Daar is al een aantal jaren jaarlijks inflatiecorrectie overheen gegaan. Bovendien was de start prijs hoger. Die is de afgelopen 15 jaar alleen maar gedaald.

Als je je huidige abonnement verlengt dan krijg je een tijdje korting, maar zit je daarna weer op de huidige prijs. 

Maar... als je naar het nieuwe abonnement gaat krijg je de prijs daarvan. Maar ga je ook naar de nieuwe TV+ ontvanger. 

Er zijn dus 2 mogelijkheden met verlengen. 

Huidige abonnement weer voor 2 jaar vastleggen. (Je kunt dan ook 2 jaar niet naar de huidige propositie)

Naar huidige propositie overstappen. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Bel even met de klantenservice 0800-0402. Vraag of je over kan naar de nieuwste abonnementsvorm tv+. Neem om te beginnen 100Mbps. Vraag dan wat de kosten zijn.

Als je minder wil gaan betalen moet je niet via MijnKPN verlengen, met die methode blijf je op je huidige propositie zoals dat heet.

Via onderstaande link kom je bij de recente abonnementen uit dan ga je voor televisie over naar de TV+ box. Tv is iets duurder het internet deel is goedkoper.

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Terzijde plus zal het pluspakket zijn twv  € 9,99

Ok super bedankt iedereen voor de input ga maandag as ff rustig voor zitten en dan bel ik.

Thnx

Hallo ​@Foxy1983 ,

Ok super bedankt iedereen voor de input ga maandag as ff rustig voor zitten en dan bel ik.

Thnx

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) per direct ook goedkoper maken door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan het huidige tarief betalen. 

Dat verlengen kan inderdaad telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Thnx

Helemaal goed. Wie weet ligt er een mooi passend aanbod voor je klaar. Succes! 

Thnx

Hi ​@Foxy1983, ik zie dat je al uitgebreid uitleg hebt gekregen over het verschil tussen de wat oudere, en de allernieuwste abonnementsvormen, super!

Mijn telefonische collega's kunnen samen met jou de mogelijkheden bespreken, en zo kan je goed onderbouwd het abonnement kiezen dat het best bij je past 😊

Het is gelukt meer dan 30 euro besparing en sneller internet, iedereen bedankt!!!!

Ah, kijk aan, super! Bedankt dat je het nog even hebt laten weten ​@Foxy1983 en veel plezier met de nieuwe snelheid 😊

Reageer