Skip to main content

Het tarief van KPN EEN MKB is van maart 2025 naar april 2025 verhoogt van 14,16 naar 20,12 euro per maand, hoe komt dat? Ik heb er geen bericht over gehad en overweeg nu Microsoft Office 365 Business Standard bij Microsoft aan te schaffen (11,70 per maand, ex BTW, 14,16 incl BTW)

Beste ​@Jacobus123 KPN EEN MKB is toch een internetabo, of lees ik dat verkeerd?

Of bedoel je een optie bij KPN EEN MKB?

Beste ​@Jacobus123 KPN EEN MKB is toch een internetabo, of lees ik dat verkeerd?

Of bedoel je een optie bij KPN EEN MKB?

KPN EEN MKB is een verzamelnaam voor een hoop zakelijke diensten zoals internet, maar ook telefonie, mobiel, werkplek applicaties zoals webex, office, security en een hoop meer. 

Met KPN EEN MKB bedoel ik Microsoft 365 Business Standard dat via KPN contract is geleverd en wordt gefactureerd door KPN, maandelijks ontvang ik via mail de factuur met als koptekst KPN EEN MKB Factuur.  Vraag me niet waarom KPN het KPN EEN MKB noemt , dat is in de loop der tijd door de marketingmensen van KPN bedacht denk ik.

Hallo Jacobus, ik snap dat dit vragen oproept. Dit is het consumentenplatform van KPN en ik zou je willen adviseren om even contact te zoeken met KPN Zakelijk. Dat kan dan op 0800-0403.

Hallo Remco, bedankt. Inmiddels gedaan: “Je hebt een vraag over een factuur van KPN die hoger is dan normaal. Dit komt door extra servicekosten die zijn toegevoegd. We begrijpen dat je hierover niet van tevoren bent geïnformeerd en dat je dit vervelend vindt.” 

@Jacobus123 Ik weet eigenlijk niet hoe de prijs van van 20,12€ tot stand komt

MS Office 365 bij MKB ÉÉN

Reageer