Skip to main content

Goededag,

Ik ben overgestapt naar kpn en zal een playstation 5 kado krijgen. Nu is de startdatum al 2 weken voorbij en de eerste factuur betaald maar nog steeds heb ik niks vernomen over het kado terwijl dat wel beloofd is. Wat kan ik nu verwachten? 

Groetjes sel

Hallo ​@Selv ,

Het duurt twee weken en dan nog eens maximaal drie werkdagen. Waarschijnlijk wordt het eind deze week of anders begin volgende week.  

bron : 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

@Noordzee ik heb de 14 dagen bedenktijd al gehad en vandaag de voucher gekregen. In de bevestigingsmail staat 2 weken voor de levering. Maar jij zegt uiterlijk 3 dagen. Wat is het?

@Youssef Abdellatif 

Fijn dat je de voucher hebt ontvangen. Het duurt twee weken plus drie werkdagen. Totaal is dat ongeveer achttien dagen want er zitten ook een aantal feestdagen tussen. 

Oke fijn, dan kan ik hem ergens volgende week verwachten?

Hallo ​@Youssef Abdellatif, als jij de vouchercode hebt ontvangen, kun je daar vervolgens de gameconsole mee bestellen. Na het bestellen zal de bestelling vervolgens binnen enkele werkdagen worden geleverd. 

Reageer