Ik ben net verhuisd naar een blijkbaar onbewoonbaar pand, daarom verblijf ik tijdens renovatie de komende maanden in verschillende logeerbedden, banken en auto en kan ik geen gebruik maken van tv en internet. Is het mogelijk mijn abonnement op te schorten of te verlagen? In het huis lukt t niet om het kastje aan te sluiten dus ik heb er echt helemaal niks aan om elke maand kpn te sponsoren voor niks, wel wil ik na die periode de mogelijkheid hebben mijn huidige abonnement voort te zetten en m'n oude opgenomen programma's te bekijken, aangezien ik ook niet elders kan inloggen oid…
Ik heb gebeld met klantenservice, maar werd daar weinig wijzer en vond de service waardeloos... persoon wist eigenlijk ook niks en moest alles navragen en nalezen..…
Kwam er daar op neer dat ik voor 25 euro mijn internet mocht behouden (wat ik dus niet kan aansluiten) op een lage snelheid (wat in dat oude pand toch nooit hoog wordt want buitengebied-internet geen glasvezel oid) en m'n tvkastje en tv-geheugen moest inleveren..
dus goedkoper af zou zijn met opzeggen, half jaar concurrent en daarna misschien weer terug naar kpn met nieuwe klanten korting......
Erg omslachtig, klantverjagend en lastig dus... HELP?