Ik probeer al sinds de tweede week an maart mijn abonnement op te zeggen aangezien ik bij mijn vorige adres glasvezel had en een abonnement van 100 Mbit/s. Mijn nieuwe adres heeft geen glasvezel en maximaal 30 MBit/s. Ik hebĀ 4 keer gebeld en 4 keer bevestiging gekregen dat ik daardoor mijn account vroegtijdig kon opzeggen omdat dit binnen de ontbindende voorwaarden valt.
Ik heb 4 keer opzeggen@kpn.comĀ gemaild en heb ook al twee klachten ingediend en nog steeds is het niet geregeld. Ik heb het contract inmiddels uitgezeten en bijn ā¬180 betaald aan contractkosten waar ik geen gebruik van kon maken. Ik heb tweemaal mijn BRP gegevens gemaild en ook in de klacht bijgevoegd en nog steeds is er niks gebeurd. Inmiddels heb ik wel het contract op kunnen zeggen via de telefoon maar het terugkrijgen kon de vrouw van de klantenservice niet regelen. Wederom heb ik toen bevestiging gekregen dat ik recht heb op 4 maanden die ik heb betaald met terugwerkende kracht.
Ik snap niet wat ik nog meer moet doen om met de beloofde terugwerkende kracht mijnĀ geld terug te krijgen. Ik vind deze gang van zaker te absurd voor woorden. Ik hoop dat ik via deze route een oplossing kan vinden.
Alvast bedankt voor het meedenken!