Skip to main content

IK ben al jaaaaaren klant bij KPN en zie nu overal aanbiedingen van kortingen  die zelfs een half jaar kunnen duren. 

Helaas zit er voor mij niks van dat alles in kennelijk.

Wellicht toch maar overstappen ?

klantnr: *********************

Goedemorgen @cmaus, extra korting kan ik je helaas niet aanbieden maar voor bestaande klanten hebben we wel een aantal voordelen!
Zo hebben we iedere maand weer cadeaus zoals deze maand:

Ook op KPN Beleef kun je acties en evenementen vinden.


Hier hetzelfde verhaal. al meer dan 25 jaar klant, privé en zakelijk. We leven in een wereld waarin jaarlijks overstappen wel wordt gewaardeerd. Zaterdag maar eens een bezoek brengen aan Ziggo en Vodafone. Even snel gekeken en het scheelt bij een jaarabonnement wel erg veel.En dan over een jaar weer verder kijken.


Dat is precies wat je moet doen als de prijs het belangrijkste is en je het gedoe niet erg vind. Je zou ook nog de klantenservice 0800-0402 kunnen bellen maar of het wat oplevert weet ik niet.


Als je in Februari een email ontvangt van KPN waarin vermeld staat dat per 1 April de algemene voorwaarden worden gewijzigd, ben je in de tussentijd contractvrij

 

Je kunt dan je oude contract opzeggen, en een nieuw contract afsluiten. Bij de helpdesk is blijkbaar niet iedereen hiervan op de hoogte, dus enigzins aandringen is misschien nodig. Op dit forum is hier een topic over te vinden.