Skip to main content

In juni/juli 2022 had ik een storing gemeld bij KPN over het niet altijd kunnen bellen/gebeld worden en geen gebuik kon maken van mobiel internet met mijn iPhone. DIt werd in onderzoek genomen, maar bleek een hardnekkig probleem te zijn. Destijds is mij ook toegezegd dat er een tegemoetkoming gedaan zou worden m.b.t. het abonnementsgeld gedurende die maanden totdat het probleem opgelsot is. (hiervan heb ik een SMS gehad van KPN) Hierover verschillende keren contact gehad met KPN. Elke keer gaf KPN aan dat het eraan komt. In januari was aangegeven dat als het eind januari nog niet geregeld was, ik via deze weg contact moest zoeken met KPN.

Dus mijn vraag is wanneer gaat KPN iets doen met de toegezegde tegemoetkoming?

Gaat dit om een iPhone 11, @Lesley123? 


Dat klopt dat ging om de Iphone 11, door dat lang durende probleem waardoor ik niet meer gebeld en ik zelf niet meer kon bellen, moest ik genoodzaakt een nieuwe Iphone (13) moeten kopen op eigen kosten daarna was het probleem weg.


Check, dank je, @Lesley123. Die vergoedingen zouden inmiddels in het systeem moeten staan. Wat dan zou betekenen dat het bij je volgende factuur verrekend wordt. Maar dat kan ik voor je nakijken. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan kom ik hier maandag bij je op terug, in verband met de afwezigheid in het weekend van de benodigde collega's.


Beste @Erik_ ,

 

ik heb de gegevens ingevuld. Hopelijk is dit voldoende.

 

gr lesley


Dank je @Lesley123, dit is inderdaad voldoende. Voor de meeste klanten met de problemen is de vergoeding inmiddels ingevoerd. Alleen bij jou dus niet. Ik zie dat er melding is gemaakt van de problemen die je ervaarde begin augustus. En vanuit die melding had dit dan verwerkt moeten worden. Alleen is de melding uit de bak gevallen. Om het even zo uit te drukken. We gaan dit handmatig herstellen. Daarvoor is het belangrijk om te weten wanneer jij de iPhone 13 hebt gekocht. Als je dat zou willen aangeven, dan pak ik de rest op.


Beste @Erik_  ik heb mijn iphone 13 op 09-08-2022 gekocht


Dank je, @Lesley123. Het probleem rondom de iPhone 11 begon half juni ongeveer. Wij vergoeden dan de periode vanaf dan, tot aan het moment dat je een nieuw toestel hebt. Wat voor jou dan neerkomt op twee maanden. Dit wordt op je komende, of daarna volgende, mobiele factuur verrekend.