Skip to main content

Ook ik heb per ongeluk 2x een buitenlandbundel aangevraagd. In Nieuw-Zeeland. Ik heb de eerste nundel gebruikt (althans, zo'n 75% ervan). Maar kan ik dan het bedrag van die ongebruikte bundel terugkrijgen (€29,99)? Dat zou top zijn!

 

Admin: afgesplitst

@ConSchel zorg ervoor dat je forumprofiel goed is ingevuld, dan kan een moderator met je meekijken. Ze reageren doorgaans binnen 1 tot 4 dagen. 


@Ik_Hussel Dankjewel! Gedaan!


Hoi @ConSchel, welkom op ons forum! Ik kan dit bedrag vergoeden als de bundel ongebruikt verlopen is! Ik zie dat hij nog niet aangebroken is maar hij verloopt pas op 6-2. Als ie dan nog steeds niet verbruikt is kan ik hem vergoeden. Wil je me tegen die tijd aan de mouw kunnen trekken? Dan vergoed ik m voor je!

@ConSchel zorg ervoor dat je forumprofiel goed is ingevuld, dan kan een moderator met je meekijken. Ze reageren doorgaans binnen 1 tot 4 dagen. 

 


Hi Thomas,

Het is inmiddels 6 februari. De teveel aangevraagde buitenland bundel verloopt vandaag en ik zou je even 'aan je mouw trekken'. Bij deze die ik dat. Zou je hem voor mij kunnen vergoeden?

Alvast heel erg dank voor je hulp.

Hartelijke groet, 

Conny Schelvis 


Bedankt voor je berichtje @ConSchel, ik heb de vergoeding ingediend!


Dankjewel! Ik wacht het af!!


Ha Thomas,

11 dagen geleden heb je de vergoeding ingediend, waarvoor nogmaals hartelijk dank! Staat er een termijn voor wanneer het wordt teruggestort? Heb nog niets ontvangen.


De ongebruikte bundel wordt gecrediteerd op de volgende factuur.


Super! Bedankt voor het snelle antwoord! Superhandig, dit forum! 😊


Sorry, nog even over de buitenlandbundel. Hij is gecrediteerd, maar niet volledig. Ik had per ongeluk 2 bundels aangevraagd in Nieuw-Zeeland. De kosten van die bundel teveel was €29,99. Ik kreeg echter €19,99 gecrediteerd. Klopt dat of is dat een vergissing?


Excuses @ConSchel, dat was een typfout aan mijn kant. Ik heb voor de ontbrekende 10,- een tussentijdse factuur op laten maken. Je krijgt hier de komende dagen bericht over.


Hartelijk dank daarvoor! Alwéér snel geregeld.

Fijne dag verder! 😀


Jij ook!