Skip to main content

@Bart_Z@Shyrin_,

Ik vraag mij even af of het met mijn opzegging (via nummerbehoud) wel goed gaat. De e-mail vanuit KPN heb je niets aan met betrekking tot informatie. De einddatum staat er niet in en ook niets over een eventuele afkoopsom.

 

Je hebt altijd 1 maand opzegtermijn, maar mijn nieuwe aanbieder kan op 23-2-2023 mijn nummer al omzetten? Dat is vreemd toch? Gaat het wel goed met de regeling dat je kosteloos kan opzeggen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @King006, de overstapdatum hangt van de nieuwe provider af. Ik zie hier staan dat hij goedgekeurd is.


Hallo @King006 i.v.m. aankomende wijziging is er zelfs géén opzegtermijn, mits de aansluiting maar vóór 1 april 2023 bij de nieuwe provider actief is.

Kun jij die stelling bevestigen @Thomas ?

Zo heb ik het namelijk begrepen als ik in de historie terugkijk.

 


Klopt inderdaad @JanD


@Thomas,

Duidelijk! 😃 Dank voor jullie reacties.


Hallo @King006 , zelf heb ik voor een van mijn mobiele nummer een overstap met nummerbehoud naar Simyo (KPN dus) in gang gezet, dat zou dus goed moeten gaan en zou ik eind van de week via Simyo moeten kunnen bellen.

Ik ben benieuwd. Simyo heeft de nummer-portatie reeds in gang kunnen zetten.

Fingers crossed.😉

 


@JanD,

Afgelopen donderdag is het nummer netjes overgezet. Ik heb de keuze ook gemaakt voor Simyo 😉


@JanD,

Afgelopen donderdag is het nummer netjes overgezet. Ik heb de keuze ook gemaakt voor Simyo 😉

Hallo @King006 , zelf wordt een nummer a.s. dinsdag omgezet,  binnen 1 week geregeld.

 


@JanD,

Afgelopen donderdag is het nummer netjes overgezet. Ik heb de keuze ook gemaakt voor Simyo 😉

Hallo @King006 , zelf wordt een nummer a.s. dinsdag omgezet,  binnen 1 week geregeld.

 

Voorlopig werkt het uitstekend en merk ik er niets van 😃 In combinatie met KPN vast internet ook nog extra voordelen. Helemaal top dus!