Skip to main content

Ik zit bij Simyo en kreeg een sms waarschuwing. Mijn man daarentegen een sms dat er al 80% van zijn databundel was verbruikt. Geen waarschuwing of een sms je vooraf?!! 

Dit is echt een slechte zaak van KPN dat zij hun klanten niet in bescherming nemen. Misschien een voorbeeld nemen aan Simyo, voordat je geld int bij je eigen klanten.  Misschien een idee om duidelijk aan te geven op je website wat een satelliet verbinding inhoud.. niet iedereen weet dat namelijk! 

 

Echt typisch KPN weer..!!  Geldwolf! 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik zit bij Simyo en kreeg een sms waarschuwing. Mijn man daarentegen een sms dat er al 80% van zijn databundel was verbruikt. Geen waarschuwing of een sms je vooraf?!! 

Dit is echt een slechte zaak van KPN dat zij hun klanten niet in bescherming nemen. Misschien een voorbeeld nemen aan Simyo, voordat je geld int bij je eigen klanten.  Misschien een idee om duidelijk aan te geven op je website wat een satelliet verbinding inhoud.. niet iedereen weet dat namelijk! 

 

Echt typisch KPN weer..!!  Geldwolf! 

Simyo is ook gewoon KPN he… 

Het kan zo zijn dat hij een foto per whatsapp kreeg, als hij deze automatisch download maar de foto groter is dan 6 MB komt de foto alsnog niet binnen maar zit je wel direct tegen je limiet. 

Persoonlijk ben ik ook voorstander van een door de consument zelf in te stellen limiet i.p.v. 60,50 maar dit schijnt niet eenvoudig te zijn. 


Klopt ook! daarom vind ik het raar dat ik wel een melding krijg. En mijn man dus niet. En laten we eerlijk zijn? KPN weet heel goed reclame te maken van hun diensten, zou fijn zijn als zij ook uitgebreid vertellen wat een satelliet verbinding is. Door een voorbeeld te nemen aan Simyo (zelfde netwerk)  en dan pas mensen gaan ‘beroven’. 

Maar goed, dit krijg je als je te groot bent. En dat is mijn mening. 
 


Mijn man daarentegen een sms dat er al 80% van zijn databundel was verbruikt. Geen waarschuwing of een sms je vooraf?!! 

Hallo @MeralV 

Bovenstaande vet gedrukte is toch een waarschuwing? Of begrijp ik iets verkeerd?

 


Ja dat denk ik wel.. het was al verbruikt zonder weten in! Je “gebruikt” blijkbaar iets, buiten je weten om. Snap je het? 


@MeralV Welkom op het forum. 

Je hoort inderdaad in deze situatie een sms te krijgen. Al is er in sommige gevallen al data verbruikt voor de sms wordt ontvangen. 

Ik controleer graag voor je hoe het in deze situatie zit. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?