Skip to main content

Al 4 weken probeer ik informatie te krijgen over het verlengaanbod van mijn abonnement.

kpn winkel- verveelde dame zegt dat ik klantenservice moet bellen

klantenservice contact 1: kan geen antwoôrd geven, ik moet terugbellen als het abonnement is afgelopen

klantenservice contact 2: zal terugbellen zodra info voorhanden is …..

Inmiddels nieuwe factuur ontvangen, maar liefst 50% hoger dan voorheen!

ik zou graag door een professional gebeld worden maar vrees dat dat een illusie is

Is je contract nu afgelopen? 

Nee, stilzwijgend verlengd kennelijk.

vrijdag kon de klantenservice nog geen info geven, ze zouden terug bellen ….

Morgen nieuwe poging. Maar het feit dat je niet via een klachtenformulier een klacht kunt indienen vind i’ heel bijzonder. 

Nee, stilzwijgend verlengd kennelijk.

Dat gebeurt niet bij KPN. Het blijft wel doorlopen. KPN zet niet zomaar de verbinding stop ofzo. Maar je bent dan contractvrij.

Welke einddatum staat er in MijnKPN? Of in de app?

Ik kreeg een mail met een verlengaanbod. Daar wilde i’ graag meer info over. Zie mijn eerdere mail. Kennelijk zo’n ingewikkelde vraag dat men het moest opzoeken. Gevolg is nu een verdubbeling van de kosten…

Ik vind dat een vreemde gang van zaken en wil hierover een klacht indienen. Zelfs de klachtenprocedure is niet transparant bij KPN.

Heb je de einddatum van je contract al opgezocht? 

15-11-2024

15-11-2024

Ok. Dan ben je contractvrij. 

Wat wilde je weten over het verlengaanbod? 

Aanbod verlenging…en combinatievoordeel.

volgens mij een eenvoudige vraag.

Kun jij aangeven wat jouw rol is in dit verhaal. Vind het niet erg om jouw vragen te beantwoorden, maar ik wil graag zaken doen met KPN of overstappen naar een andere provider . Ik vind dit hele gedoe erg tijdrovend en inefficiënt.

Maak dan een terugbelverzoek. Dan word je gebeld door iemand die ervan af weet, en dan kun je gelijk al je vragen stellen.

Daar heb ik dus niet zo’n goede ervaring mee helaas…..

ik zou graag door een professional gebeld worden maar vrees dat dat een illusie is

Maak dan een terugbelverzoek. Dan word je gebeld door iemand die ervan af weet, en dan kun je gelijk al je vragen stellen.

Hoi ​@Annekelind. Welkom op onze community! Wat vervelend dat je tegen deze problemen aanloopt. Dit is een openbaar forum waar niet alleen KPN-medewerkers, maar ook andere gebruikers meedenken om tot een oplossing te komen. Het mooie hiervan is dat we meerdere mensen met vergelijkbare vragen tegelijk kunnen helpen.

Heb je liever persoonlijk en één-op-één contact? Dan kun je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Onze collega’s daar kunnen je factuur en verlengaanbod specifiek bekijken en samen met jou een oplossing vinden.

Laat ons hier op het forum weten als je aanvullende vragen hebt. We helpen je graag verder!

Reageer