Skip to main content

ik woon in een appartementen complex van zorg groep Solis de Bloemendaal sinds anderhalf jaar waar de meeste bewoners een zorg abonnement hebben maar toen ik er kwam wonen kreeg een hussel abonnement wat veel duurder is dan een zorg abonnement kan ik naar zo`n zorg abonnement want toen ik hier kwam wonen dacht dat te krijgen maar door contact met andere bewoners heb gemerkt dat er een groot verschil is en kan hier alleen KPN krijgen  dus een andere provider kan niet

Een vriend van mij woont zogenoemd Intra Muraal.

Daarbij is er een aparte instelling die voor bewoners abonnementen regelt, in dit geval bij Ziggo. Dat betreft dan alleen het basispakket met korting. Extra pakketten regelen ze rechtstreeks bij Ziggo.

Informeer dus even naar zo een bedrijf bij jouw woongroep.

Update

Hij woont in een gebouw van Philadelphia. Het Ziggo abonnement loopt bij de cliënten via ontzorg.net. Daar zit dan korting in. Dat loopt niet rechtstreeks via de daar alleen mogelijke Ziggo. (er is helemaal geen koper- of glasvezelnet in huis)


voor mij is dit anders er is een hoofd gebouw met zorg en gewone appartementen 


Heb je al bij de anderen geïnformeerd hoe zij dan hun abonnement hebben?

Verder moet je even kijken wat zij in hun abonnement hebben en jij. Met meer pakketten is het natuurlijk ook duurder. En sneller internet.

Het deel met korting is altijd internet, 1 tv (basispakket zonder opnemen) en vaste telefoon met onbeperkt bellen.

Alle extra's (zenderpakketten enzo) komen er gewoon voor het volle pond bovenop.

Ik heb met veel googlen wel een telefoonnummer 0800-0766 (o.v.) en een mail adres gevonden zorginstellingen@kpn.com .

Ik weet voor 99 % zeker dat de kpn medewerkers (moderators) hier op het forum hier niks mee kunnen. Behalve mogelijk intern de vraag uitzetten via hun intranet.


zij hebben het zelfde abonnement hussel met internet 50mb en interactive  tv ik ga wel eens met die  KPN zorginstelling  contact opnemen in ieder geval hartelijk dank voor je hulp  


Ik weet een beetje hoe het zit, het zorgaanbod moet altijd op adresniveau worden aangezet en staat dus niet standaard open. Het beste kan je inderdaad een mail sturen met uw gegevens naar bovenstaande email adres en dan kunnen ze kijken of de woningen of appartementen waar u woont onder het zorgaanbod hoort te vallen. De standaard korting is dan op 50mb internet, 1 tv en onbeperkt bellen met de vaste lijn. Voor extra's zoals een tweede tv of zenderpakketten betaald u de gebruikelijke prijs.