Ja heb precies hetzelfde geval hier!
Bij mij hetzelfde geval . Mail is van 13 november.Klantenservice gebeld en kunnen geen mail traceren met die aanbieding . Heel vreemd dit . Advies was om nog maar eens te bellen met een andere klantadviseur.
Mijn mail is van afgelopen vrijdag 15 november en die konden ze inderdaad ook niet inzien bij kpn. Vreemd verhaal
Hi allen, jammer dat jullie de soundbar niet konden kiezen. Dank voor de signalen! Even een update over deze actie ter verduidelijking:
De Philips soundbar actie bij verlenging was een op=op actie. Het is hard gegaan, de soundbars zijn al uitverkocht, daarom kan je de actie niet meer kiezen helaas. Dit geldt ook als je net een mail gekregen hebt over de actie. Je kunt wel uit de andere actiekortingen kiezen. Kijk in MijnKPN voor jouw persoonlijke (verleng)aanbod.
Wel jammer dat dit zo met een simpel berichtje hier wordt afgedaan . 2 medewerkers gesproken van de klantenservice die de mail met het aanbod niet konden terug vinden in de administratie . Dit betekent voor mij helaas een gevalletje van “gebakken lucht”. Ik weet nu wat mij te doen staat en een overstap wordt tegenwoordig goed beloont door ook grote aanbieders . Een tijdje ergens anders shoppen kan geen kwaad.
Beste Alexandra,
Bedankt voor je bericht. Helaas hebben we aan die info niet zoveel en is best wel teleurstellend.
Na ruim 10 jaar abonnee van jullie te zijn ga ik nu toch ook verder kijken voor een andere profider.
@weust010 bij ziggo hebben ze nu een goeie black friday actie met een bol.com cadeaubon ter waarde van 500 euro. Kunnen we toch een mooie Philips surround set mee aanschaffen. En deze actie is niet op=op gelukkig
groetjes!