Skip to main content

Ik ben op zoek naar de facturen van 2021 van mijn account.

Ik heb november en december wel kunnen downloaden de andere maanden niet meer.

 

Benno

Hallo @BennoG 

Via de MijnKPN app kan je de facturen van de laatste 20 maanden downloaden.
Dat zou precies genoeg moeten zijn om heel 2021 te kunnen terugvinden.
Alleen januari 2021 kan (net) over de rand gevallen zijn. Kijk hoe ver je komt.

In het laatste geval kan een KPN medewerker die factuur nog wel opsturen.


Helaas de oudste die ik daar kan vinden is april 2021 dus mis nu enkel January t/m maart nog.

 

Benno 


Ok, dan zijn die kennelijk te oud. 

Een KPN moderator kan voor je kijken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het klantnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN invult (bij Persoonlijke opmerkingen) kan die voor je op zoek. Houd wel rekening met een paar dagen voordat je een reactie krijgt.

Je kan ook KPN klantenservice bellen op 0800-0402 (gratis).


Het is bijna kerst 2022, wat moet je nu nog met de facturen van 2021 vraag ik me af...


Het is bijna kerst 2022, wat moet je nu nog met de facturen van 2021 vraag ik me af...

Dat zijn niet onze zaken @Nick83 😎


Het is bijna kerst 2022, wat moet je nu nog met de facturen van 2021 vraag ik me af...

Dat zijn niet onze zaken @Nick83 😎

Nee, ik weet het. Maar ik vroeg het me af...


Boekhouder doet standaard jaar uitstel voor de aangifte.

dus word nu aangifte over 2021 gedaan.

niet zo moeilijk dus 😁


Ok, dan zijn die kennelijk te oud. 

Een KPN moderator kan voor je kijken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het klantnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN invult (bij Persoonlijke opmerkingen) kan die voor je op zoek. Houd wel rekening met een paar dagen voordat je een reactie krijgt.

Je kan ook KPN klantenservice bellen op 0800-0402 (gratis).

Ik gin er van uit dat die gegevens werden gekoppeld aan mijn KPN login, blijkbaar niet was allemaal leeg.

Nu wel ingevuld


Bedankt voor het invullen van jouw gegevens, @BennoG! Nog even de vraag om welke dienst het precies gaat: Internet (en TV) of een mobiel abonnement?


Bedankt voor het invullen van jouw gegevens, @BennoG! Nog even de vraag om welke dienst het precies gaat: Internet (en TV) of een mobiel abonnement?

Het gaat om internet en tv


Check! ✅

Ik heb de gewenste kopie facturen gemaild naar het contact e-mailadres wat bij ons bekend is. Heb je deze in goede orde ontvangen?


Check! ✅

Ik heb de gewenste kopie facturen gemaild naar het contact e-mailadres wat bij ons bekend is. Heb je deze in goede orde ontvangen?

ik heb ze binnen gekregen.

Bedankt


Ik mis nog kpn facturen mei, juni en juli 2021.

Gebeld met kpn klantenservice in de hoop het wat sneller te kunnen ontvangen dan pas over 4-5 werkdagen, maar helaas, ook na zijn consult met een collega van facturering, kon hij slechts de facturen zien die ik ook zelf via de app kan downloaden.
Die collega kwam nog wel met de suggestie om in de emails van kpn te kijken, omdat daarin ook maandelijks de facturen gestuurd worden. Maar helaas, sinds april 2021 worden de facturen niet meer als pdfs in de emails bijgesloten.

Ik heb mijn gegevens op het forum zoals geïnstrueerd aangevuld, en zou het erg op prijs stellen als iemand mij de facturen kan doen toekomen.