Skip to main content

Telefonisch op blackfriday een mooie contractverlenging geregeld.

Onder andere ESPN voor 12 maanden gratis. In de contractsamenvatting kreeg ik alles netjes te zien.

Vervolgens ben ik er vanuit gegaan dat het goed is geregeld. Wat blijkt nu; hebben ze een uur later bij de prijsbevestiging in de mail ESPN voor 12 maanden gratis en serieus met kleine letters erachter  ‘vanaf 1-12-2021’ toegevoegd. Terwijl dit bij de samenvatting niet was. Of te wel die is natuurlijk verlopen. Dit had ik nooit verwacht van KPN. Mag dit zomaar? Klantenservice geeft aan er niks aan te kunnen doen, terwijl ze wel de fout toegeeft van haar collega die dit telefonisch heeft toegezegd.

Nee, natuurlijk mag dit niet en ik denk ook dat dit een administratief foutje bij KPN is.

Ik verwacht dat binnenkort wel een moderator van KPN zal reageren om dit recht te zetten.


Bedankt @wjb voor je reactie. Ik voel me niet vaak belazerd, maar nu wel. Nog tips wat ik kan doen, indien er geen moderator dit recht komt zetten 🙂?


Volgens mij heb ik een paar weken geleden een vergelijkbaar topic gezien... maar ik kan het niet vinden.


Nog tips wat ik kan doen, indien er geen moderator dit recht komt zetten 🙂?

Die komt er echt wel want anders is dit absoluut een misleidende uiting geweest van KPN en kan je ze juridisch aan de schandpaal nagelen.


Nog tips wat ik kan doen, indien er geen moderator dit recht komt zetten 🙂?

Die komt er echt wel want anders is dit absoluut een misleidende uiting geweest van KPN en kan je ze juridisch aan de schandpaal nagelen.

Dat lijkt mij dan een logisch vervolg inderdaad. We wachten het rustig af. In mijn ogen klopt er meer niet in de factuur, wellicht dat de moderator mij daar ook bij kan helpen. Ik betaal 24 euro per maand meer, dan in de samenvatting staat beschreven.


Volgens mij heb ik een paar weken geleden een vergelijkbaar topic gezien... maar ik kan het niet vinden.

Jammer, was benieuwd wat er werd geschreven. Weet jij de conclusie nog?


@Leusink1990, Kan jij hier eens een screenshot plaatsen van die contractsamenvatting en van wat er nu op de factuur staat. Wel even presoonlijke informatie wegpoetsen.


@Leusink1990, Kan jij hier eens een screenshot plaatsen van die contractsamenvatting en van wat er nu op de factuur staat. Wel even presoonlijke informatie wegpoetsen.

Samenvatting (zie ook de Hussel entertainmentkorting die hieronder ontbreekt).







 
Prijsbevestiging

 

 

Factuur 1

 

 

 

Factuur 2

 

 

 

Factuur 3

 

 

 

 

 

Factuur 4 (Hier moet ziggo sport nog vanaf, want die heb ik net stop gezet)

 


Daar gaat inderdaad een paar dingen niet helemaal lekker.

Als eerste wordt jou €5,- Hussel entertainmentkorting beloofd maar omdat jij geen betaald entertainment pakket hebt is die komen te vervallen. Dat is natuurlijk niet netjes van KPN.

Als tweede is de ingangsdatum van de 12 maanden gratis ESPN op 1 december 2021 gezet en daarmee zijn de 12 maanden alweer voorbij. Dit zal echt door KPN gecorrigeerd moeten worden.


Een klant die voor bijna 84 euro diensten afneemt zoveel korting geven dat die nog maar 30 euro betaald, wat verdien je daar als provider nog aan? Helemaal niets toch? Waarom doet KPN dit überhaupt? Wat is dit voor bezopen gedoe? 

Maar goed. KPN doet het kennelijk, het staat er, dan moet het uitgevoerd worden ook. Op correcte wijze.


Beste @Leusink1990, welkom! Wat raar dat er ineens een einddatum op de korting van ESPN staat. Je moet gewoon recht hebben op 12 maanden als wij dit aanbieden. Voor wat betreft de entertainmentkorting: je krijgt niet én het ESPN pakket gratis en dan ook nog eens 5 euro korting. Dat zou betekenen dat wij jou 5 euro betalen om het pakket af te nemen. 

 

Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee. 


Voor wat betreft de entertainmentkorting: je krijgt niet én het ESPN pakket gratis en dan ook nog eens 5 euro korting. Dat zou betekenen dat wij jou 5 euro betalen om het pakket af te nemen. 

@Marcia_, Dat is natuurlijk volstrekt logisch maar het zou goed zijn als jullie dat ook netjes in de bevestiging berwerken. Nu wordt daar onder de extra's immers €5,- Hussel Entertainmentkorting vermeld maar dat is dus niet correct.


Beste @Leusink1990, welkom! Wat raar dat er ineens een einddatum op de korting van ESPN staat. Je moet gewoon recht hebben op 12 maanden als wij dit aanbieden. Voor wat betreft de entertainmentkorting: je krijgt niet én het ESPN pakket gratis en dan ook nog eens 5 euro korting. Dat zou betekenen dat wij jou 5 euro betalen om het pakket af te nemen. 

 

Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee. 

Beste @Marcia_ ;

 

Bedankt voor je reactie en zoals gevraagd, heb ik mijn gegevens aangevuld.

Verder ben ik het met @wjb eens. Logisch als die husselkorting er niet bij zit, maar als leek ga ik uit van wat er mij telefonisch wordt verteld en in een samenvatting op papier wordt gezet klopt.

Ik kijk uit naar je reactie! 


Dat zou betekenen dat wij jou 5 euro betalen om het pakket af te nemen. 

Volgens mij betaald KPN nog veel meer dan 5 euro om @Leusink1990 klant te laten zijn. 30 euro vragen van 84 euro aan diensten. Onvoorstelbaar...


Een klant die voor bijna 84 euro diensten afneemt zoveel korting geven dat die nog maar 30 euro betaald, wat verdien je daar als provider nog aan? Helemaal niets toch? Waarom doet KPN dit überhaupt? Wat is dit voor bezopen gedoe? 

Maar goed. KPN doet het kennelijk, het staat er, dan moet het uitgevoerd worden ook. Op correcte wijze.

Je kunt je ook afvragen of de bijna € 84,00 die kpn voor de diensten vraagt, wel een reële prijs is. 


Mijn mening over de kortingen doet er in dezen niet zoveel toe, daar ga ik dan verder ook niet op in 🙂. Wel heb ik 12 x 12.99 euro vergoed, dat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Daarnaast wilde ik een Combi huishouden voor je aanmaken, echter zie ik twee verschillende factuuradressen voor mobiel en vast. Welke is daarin correct? Die van mobiel kan je aanpassen via MijnKPN. Daarna kan je je aanmelden voor de Combivoordelen.


Een klant die voor bijna 84 euro diensten afneemt zoveel korting geven dat die nog maar 30 euro betaald, wat verdien je daar als provider nog aan? Helemaal niets toch? Waarom doet KPN dit überhaupt? Wat is dit voor bezopen gedoe? 

Maar goed. KPN doet het kennelijk, het staat er, dan moet het uitgevoerd worden ook. Op correcte wijze.

Je kunt je ook afvragen of de bijna € 84,00 die kpn voor de diensten vraagt, wel een reële prijs is. 

Dat doet er niet toe. Als KPN die prijs vragen wil, dan mag het die prijs vragen. Als u het teveel vind, dan bent u vrij om voor een andere provider te kiezen.


Een klant die voor bijna 84 euro diensten afneemt zoveel korting geven dat die nog maar 30 euro betaald, wat verdien je daar als provider nog aan? Helemaal niets toch? Waarom doet KPN dit überhaupt? Wat is dit voor bezopen gedoe? 

Maar goed. KPN doet het kennelijk, het staat er, dan moet het uitgevoerd worden ook. Op correcte wijze.

Je kunt je ook afvragen of de bijna € 84,00 die kpn voor de diensten vraagt, wel een reële prijs is. 

Dat doet er niet toe. Als KPN die prijs vragen wil, dan mag het die prijs vragen. Als u het teveel vind, dan bent u vrij om voor een andere provider te kiezen.

Je moet nog eens goed lezen wat ik schrijf: Je kunt je ook afvragen of de bijna € 84,00 die kpn voor de diensten vraagt, wel een reële prijs is.


Je kunt je ook afvragen of de bijna € 84,00 die kpn voor de diensten vraagt, wel een reële prijs is. 

Dat doet er niet toe. Als KPN die prijs vragen wil, dan mag het die prijs vragen. Als u het teveel vind, dan bent u vrij om voor een andere provider te kiezen.

Je moet nog eens goed lezen wat ik schrijf: Je kunt je ook afvragen of de bijna € 84,00 die kpn voor de diensten vraagt, wel een reële prijs is.

Ja, dat lees ik. Nogmaals: dat doet er niet toe.


Mijn mening over de kortingen doet er in dezen niet zoveel toe, daar ga ik dan verder ook niet op in 🙂. Wel heb ik 12 x 12.99 euro vergoed, dat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Daarnaast wilde ik een Combi huishouden voor je aanmaken, echter zie ik twee verschillende factuuradressen voor mobiel en vast. Welke is daarin correct? Die van mobiel kan je aanpassen via MijnKPN. Daarna kan je je aanmelden voor de Combivoordelen.

Dank! 

Ik ga het nakijken en aanpassen.

 

Gr,

An