Skip to main content

Ik wil mijn facturen van 2021 hebben voor de belasting. Echter zijn mijn facturen nergens meer te vinden. Het houd op bij oktober 2021 terwijl mijn abonnement al heel oud is. Ook telefonisch kom ik niet verder. Is er een andere manier?

Hallo @Hellen69 gewoon na de maandelijkse aankondiging dat er een factuur klaar staat, deze downloaden en digitaal en/of op papier bewaren.

Even bellen met 0800 0402 en ze kunnen je de ontbrekende facturen per mail nasturen.

 


Dag Hellen, gaat het om het thuis abonnement of een mobiel abonnement?

Het zou via de telefonische klantenservice op 0800-0402 ook moeten kunnen, maar helaas weet niet elke medewerker dit te vinden. 

Een KPN moderator hier kan het zeker. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die voor je op zoek. Die gegevens zijn daarin alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van een paar dagen.


Hoi ik heb de gegevens ingevuld. Had al gebeld naar 0800 nummer maar konden de facturen ook niet vinden. Alleen van een ander abonnement. Heb deze dus helaas niet nodig. Wel bedankt voor de reactie 


Hoi @Hellen69 . Ik heb even een voorzetje nodig om te weten waar ik naar zoek. 

Hebben we het hier over de facturen van een mobiel abonnement?  (het nummer dat eindigt op 679?)


Hoi,

Dit klopt, het gaat om de facturen van februari tot en met september van 2021. Van een ander nummer van mij zijn ze wel terug te vinden bij jullie 


Ik kon er een aantal vinden uit 2021 en die heb ik je gemaild. Laat je weten of dit verder klopt?


Hoi, dank je voor de moeite. Deze facturen had ik al, die stonden in mijn app nog. Heb de facturen van daarvoor nodig maar blijkbaar zijn die er niet meer. 


Had je in dat jaar misschien een verlenging ofzo gedaan? Dat het op een ander klantnummer staat? Hoe lang gebruik jij dit nummer al bij KPN? 


Hoi, ik heb dit nummer al zeker 15 jaar en mijn klantnummer is steeds hetzelfde gebleven. Heb ook elke maand gewoon een mail gehad met mijn factuur. Dit is alleen veranderd naar uw factuur staat klaar. Hiervoor printen ik ze vanuit mijn mail uit. Snap het ook niet want ik heb 2 abonnementen en die andere gaat wel helemaal terug nog. Terwijl ik die korter heb.

Groetjes hellen 


Ik ben toch nog eens gaan graven en heb via een ander systeem wat kunnen vinden.  Dat is een heel bewerkelijk programma.

Van welke maanden wil jij de facturen? Kun je die noemen? 


Ik heb de facturen van februari tot en met september nodig. Ik zou het heel fijn vinden als ik die kan krijgen. En ontzettend aardig dat je zoveel moeite hebt gedaan


Ik heb ze naar je hotmail gestuurd. Controleer even of het nu volledig is.  Zo niet, laat het hier weten. 


Hoi, heb de facturen ontvangen, helaas zijn deze van 2020 en die had ik al. Van 2021 zat februari en maart er wel bij nu. Ik voel me nu net zo een zeur :) 


hahaha.  Dat programma is echt een draak.  

Ik ga weer kijken. 


Er is weer een nieuwe batch onderweg, @Hellen69 .  :-)


Nou je bent een kanjer, het is helemaal compleet nu 🙂 bedankt voor al het uitzoek werk, geloof dat er wel wat tijd in is gaan zitten zo. Je verdient een 💐 en een 🍾 als het aan mij ligt. 


Haha, geen enkel probleem hoor.  't was alleen zo raar dat je niet in de ‘normale’ systemen te vinden was. 

En ik neem vanavond een biertje op ons beider gezondheid! Fijn weekend. 


Ja daar snap ik ook niks van. Spontaan verdwenen 😂 nou geniet dan van je biertje vanavond