Skip to main content

Ik heb een overstap van ziggo 300mb naar kpn gedaan. Bij kpn heb ik een 100mb abonnement aangevraagd. Deze is vandaag ingegaan. Maar als ik een speedtest doe haal ik net 28mb. 

 

Ik heb een v10 modem daarop kan een pairbonding lijn zodat ik 56mb kan halen. Kan kpn dit voor mij activeren?

 

 

Dat is nog maar de vraag.  Wat zegt de site van kpn de te behalen snelheid? Dus even net doen of u een bestelling doet.  Als de uitkomst de snelheid is die u nu heeft dan is pairbonding niet mogelijk. 


Het aanbod is 53mb down bij 10up

Met de huidige snelheid zit ik op de helft.


Is er een monteur geweest om de boel aan te sluiten?


Ja die is geweest


Hallo @belsimpel goedkoper dan KPN 

 

Als je inlogt op het modem wat zien je dan bij de DSL status, zoiets:

Of dit:

 

Bij de 1ste is er maar 1 lijn geactiveerd en bij de 2de is er 1 lijn down.
Bij 2 lijnen zou er ook een Y kabel gebruikt moeten zijn, 1 stekker in het modem en 2 aangesloten op de IS/RA muuraansluiting, is dat bij jou zo gemonteerd?

 

Hoe je in kan loggen op het modem kan je hier vinden:

 


Vermoedelijk is er maar 1 ader afgemonteerd en is er dus geen pair bonding mogelijk. Dat zou een fout zijn op de website, maar het verklaart wel direct je snelheid. 


HI @belsimpel goedkoper dan KPN, ik denk graag mee.

Hallo @belsimpel goedkoper dan KPN 

 

Als je inlogt op het modem wat zien je dan bij de DSL status, zoiets:

Of dit:

 

Bij de 1ste is er maar 1 lijn geactiveerd en bij de 2de is er 1 lijn down.
Bij 2 lijnen zou er ook een Y kabel gebruikt moeten zijn, 1 stekker in het modem en 2 aangesloten op de IS/RA muuraansluiting, is dat bij jou zo gemonteerd?

 

Hoe je in kan loggen op het modem kan je hier vinden:

 

Hier ben ik ook benieuwd naar, zou je dit even na willen kijken? Op je ingevoerde postcode en huisnummer vind ik overigens geen KPN abonnement, ben je wel klant bij ons?