Skip to main content

Beste,

 

Ik heb een abo lopen voor 500Mbps down en upload, en voorheen ontving ik altijd net iets lager dan die 500Mbps. Echter krijg ik de laatste maand(en) nog maar 95Mbps op de vaste bekabelde verbinding en via wifi nog maar 65Mbps.
Ik begrijp dat het abo “Tot 500Mbps” is echter lijkt mij dat als ik eerst 400Mbps+ kon ontvangen, ik dit nog steeds hoor te kunnen krijgen.

Ik heb de online tools al gebruikt, die hebben alleen geen verbetering gegeven en nou vraag ik me af of dat dit op een andere manier op te lossen is of dat ik mijn abo maar beter kan verlagen naar 100Mbps als dit niet opgelost kan worden.

Bij de extra opties voor je abo geeft de website ook aan

“Via een glasvezelaansluiting is de maximaal haalbare internetsnelheid op uw adres: 500Mbit/s download en 500 Mbit/s upload”

Echter haal ik dit dus al maanden niet en ik betaal hier wel redelijk extra geld voor ondanks ik maar 1/5e hiervan ontvang.


* De titel is fout, ik dacht dat ik 200Mbps had maar heb 500Mbps.




Mvg

Hallo @TlnVh Welkom hier op het KPN Forum en dank voor het stellen van je vraag. Het is inderdaad wel een opvallende afname van je snelheid. Let wel: bij wifi komen wisselingen in snelheid sowieso vaker voor en die 500 Mbps zul je ook niet halen. Maar bekabeld zou je dit wel moeten kunnen benaderen en dat lukte ook lange tijd, zoals je aangaf. Ik meet graag het één en ander eens voor je door. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @TlnVh Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat je via een andere weg hulp hebt gekregen. Als we nog iets voor je kunnen doen lezen we het graag! 


Reageer