Skip to main content

Beste Kon ,

ben echt boos bel naar jullie omdat ik via mediamarkt een mobiel met abbonement  had afgesloten om dan ook gelijk mijn internet om te zetten naar internet 50 mb 42,50  en vast telefoon eraf. Want heb onbeperkt bellen met mobiel  3 maanden gratis pluspakket.

Er  werd gezegd terwijl ook gezegd had dat ik 2 interactieve jasjes heb dat ik de eerste 3 maanden maar 52,50 hoefde te betalen en na 3 maanden 57,50 

nou u medewerkster had dat dus niet gedaan bleef dus het zelfde internet basis en tv  en gefeliciteerd met onderling bellen terwijl  vast bellen   eraf! Moest

dus weer gebeld en werd gezegd en kreeg papieren van internet 50mb en vast telefoon eraf en 3 maanden pluspakket.en werd ook even gezegd nee hoor vaste klanten krijgen geen korting wat een service

daarna mail laatste bestelling geannuleerd wat dus weer internetbasis en tv  en word gezegd van nee hoor komt goed niet dus 

vandaag mail gefeliciteerd met hussel mobiel en internetbasis en tv en gratis onderling bellen 

nou sorry hoor dit contract moet per direct ontbonden worden en jullie moeten je schamen hoe jullie met vaste klanten omgaan !

direct recht zetten en vind wel dat na zoveel fouten een vergoeding tegenover moet staan

morgen weer bellen echt niet normaal van die jonge gasten die met weinig respect je behandelen 

gewoon schade vergoeding 

rechtzetten naar internet50 mb en vastbakken er van af!!!!!!