Skip to main content

Hoi, vandaag hebben de monteurs een glasvezel punt aangesloten in onze meterkast. Echter kunnen wij nog geen verbinding maken met het internet. Ons abonnement is vandaag ook omgezet heb ik per mail ontvangen. Wat is nu de volgende stap om internetverbinding te krijgen?

Hoi @Levi86, welkom op het forum. Ik kijk graag even mee! Hoe branden de lampjes op je glasvezelkastje? Heb je de experiabox ook al aangesloten op je glasvezelkastje?
Ik kijk graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @Levi86,

Jij hebt niet meer gereageerd, kunnen wij jou nog ergens mee helpen? 


Hoi, nee we dachten even dat het gelukt was maar toch niet. Ik heb m'n profiel aangevuld


Hoi @Levi86, volgens mij zijn de gevens nog niet helemaal compleet. Zou jij er nog een keer naar willen kijken?  Zorg ervoor dat jouw postcode en huisnummer in jouw profiel staan. :grin:


Excuses, staan er in! We hebben overigens via onze oude DSL verbinding wel gewoon internet, maar dus niet via glasvezel.


Bedankt voor het toevoegen! Er moet als laatste nog een monteur worden ingepland om de verbinding om te zetten. Inmiddels is de installatie van de NT verwerkt en hebben wij de mogelijkheid om deze langs te sturen. Een afspraak is het makkelijkste te maken via de telefonische klanten service 0800-0402. 


In neem aan dat je bedoeld dat met dat de monteur langsgeweest is om het aansluitpunt in orde te brengen in je meterkast, en dat je eigenlijk alleen nog je aansluitpunt van de experiabox wilt verplaatsen.

Persoonlijk vind ik dit een heel heldere uiteenzetting hoe dit moet op de KPN website. 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modem-aansluiten-op-glasvezel.htm 

Wat hier dan weer niet opstaat is dat het met elke experiabox kan. Je hebt mininaal een V10, V10A of een Box 12 nodig voorzover ik weet).Â