Skip to main content

Hallo KPN,

Hoe kan het zijn dat een aansluitdatum van 15 januari naar 27 januari wordt verzet? Zonder een melding naar de klant, terwijl ik 2 december 2020 de aanvraag heb laten doen bij Telecombinatie Gemert. Dat krijgen we pas te horen als ik bel met de vraag; Waar blijft ons aansluitpakket?
Ik ga geen poging wagen om mijn twee gesprekken, van beide ruim een uur, samen te vatten hier. De conclusie zal ik wel geven; KPN kan wel de datum naar achteren zetten, zonder contact, maar niet meer terug zetten. 
Nu zitten we twee weken zonder internet in ons nieuwe huis. Wél wordt verwacht dat ik vanuit huis kan werken door de baas, maar hoe??!!
“Sorry meneer wij kunnen niet eerder dan 27 januari leveren” - anders gezegd - “Los uw eigen problemen maar op die wij veroorzaakt hebben.”

Bedankt 😪

DIT KAN ECHT NIET! WAAROM WORDT DIT NIET OPGELOST?!

Het enige wat ik nodig heb is het aansluitpakket en een startdatum, eerder dan 27 januari.

HELP! Ik moet gewoon mijn werk kunnen doen, nu jullie nog.

Volgens mij word momenteel alles 2 weken naar voren gezet. Want je bent niet de eerste met zo'n dergelijk topic.


Kan je “baas” niet iets regelen als diezelfde “baas” dat verwacht van je?

 

 


Volgens mij word momenteel alles 2 weken naar voren gezet. Want je bent niet de eerste met zo'n dergelijk topic.

Dan mogen ze dat wel communiceren naar de klant. 22 december wisten ze dat de vorige bewoonster vanaf 27 januari stop zou zetten. Volgens mij voldoende tijd om even te bellen ipv zelf te moeten bellen.


Kan je “baas” niet iets regelen als diezelfde “baas” dat verwacht van je?

 

 

Natuurlijk los ik dit op, maar in deze tijd kan je het als kpn zijnde niet maken zo met deze situatie om te gaan.


@MvdBroek91 welkom op het forum! Op z’n zachtst gezegd balen dat de aansluitdatum uitgesteld is. We sluiten iedereen het liefst zo snel mogelijk aan, zeker in deze tijden. In het leveringsproces kunnen er meerdere oorzaken zijn, waardoor er een vertraging ontstaat. Dat proberen we zoveel mogelijk te voorkomen maar daar hebben wij niet altijd zelf invloed op. Ik ben het zeker met je eens dat er vanuit ons over gecommuniceerd moe(s)t worden, zodat je weet waar je aan toe bent: excuses voor het feit dat dit niet gedaan is! Ik wil graag nagaan waarom de aansluitdatum verschoven is: wil je jouw gegevens toevoegen aan je profiel? Graag het klantnummer/ bestelnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum contractant en het mobiele nummer. 
Begrijp ik goed dat je al iets geregeld hebt voor de periode dat je nu geen internet hebt? Ik hoor graag van je!

@Macabeus Je laatste reactie heb ik verwijderd. De enige vraag op vrijdag zou moeten zijn: drinken wij op vrijdag uit een glas of fles? Maar die vraag voegt weinig toe aan dit topic… :wink:.


Nemen we een glazen fles deze keer?😜


@MvdBroek91 welkom op het forum! Op z’n zachtst gezegd balen dat de aansluitdatum uitgesteld is. We sluiten iedereen het liefst zo snel mogelijk aan, zeker in deze tijden. In het leveringsproces kunnen er meerdere oorzaken zijn, waardoor er een vertraging ontstaat. Dat proberen we zoveel mogelijk te voorkomen maar daar hebben wij niet altijd zelf invloed op. Ik ben het zeker met je eens dat er vanuit ons over gecommuniceerd moe(s)t worden, zodat je weet waar je aan toe bent: excuses voor het feit dat dit niet gedaan is! Ik wil graag nagaan waarom de aansluitdatum verschoven is: wil je jouw gegevens toevoegen aan je profiel? Graag het klantnummer/ bestelnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum contractant en het mobiele nummer. 
Begrijp ik goed dat je al iets geregeld hebt voor de periode dat je nu geen internet hebt? Ik hoor graag van je!

@Macabeus Je laatste reactie heb ik verwijderd. De enige vraag op vrijdag zou moeten zijn: drinken wij op vrijdag uit een glas of fles? Maar die vraag voegt weinig toe aan dit topic… :wink:.

Hallo Shyrin,

Bedankt voor je reactie. Mijn profiel is aangepast. Ik hoor graag van je. De reden van de verplaatsing is de volgden; De vorige bewoonster heeft haar contract opgezegd bij KPN en dat kon niet eerder dan de 27e. Vandaar dat het systeem onze datum heeft verplaatst. Echter is haar einddatum, ook na veel bellen met de klantenservice, verzet naar 15 januari.

ik dacht de oplossing te kunnen regelen via de wifi van de buren. Helaas zijn de muren te dik en komt het signaal te zwak door. Nu zitten we dus écht met een probleem :-(

 

Ps Ik drink liever uit de fles, zo ben ik groot gebracht door moeders.


Dag @MvdBroek91! Bedankt voor het invullen van je gegevens. Aah slim om de buren te vragen. Jammer dat dit niet werkbaar is. 
Ik heb even meegekeken en moet je helaas, net als mijn collega's, teleurstellen. De datum kunnen wij niet naar voren halen. 
Ik zie dat er voorheen een monteur gepland stond die vervolgens is geannuleerd. Er is hierna geen nieuwe monteursafspraak gemaakt. Omdat mijn systeem zegt dat de monteur noodzakelijk is. Heb ik 'm voor de zekerheid ingepland voor 27-01-2020 tussen 10.00-12.00uur. 
Het lijkt me verstandig om de monteur voor de zekerheid langs te laten komen. Zo voorkomen we dat je de 27e geen verbinding hebt en nóg langer moet wachten.
We kunnen deze afspraak uiteraard altijd verschuiven. 


Dag @MvdBroek91! Bedankt voor het invullen van je gegevens. Aah slim om de buren te vragen. Jammer dat dit niet werkbaar is. 
Ik heb even meegekeken en moet je helaas, net als mijn collega's, teleurstellen. De datum kunnen wij niet naar voren halen. 
Ik zie dat er voorheen een monteur gepland stond die vervolgens is geannuleerd. Er is hierna geen nieuwe monteursafspraak gemaakt. Omdat mijn systeem zegt dat de monteur noodzakelijk is. Heb ik 'm voor de zekerheid ingepland voor 27-01-2020 tussen 10.00-12.00uur. 
Het lijkt me verstandig om de monteur voor de zekerheid langs te laten komen. Zo voorkomen we dat je de 27e geen verbinding hebt en nóg langer moet wachten.
We kunnen deze afspraak uiteraard altijd verschuiven. 


Hallo Lisa,

De monteur mag van best komen, maar als ik het pakket heb kan het gewoon aangesloten worden. Nogmaals glasvezel ligt binnen en de vorige bewoonster had ook KPN.

Als tijdelijke oplossing zou ik het ontzettend waarderen dat jullie ons een KPN-Dongel toe zouden sturen. Dit is waarschijnlijk een zakelijke optie, maar volgens mij gewoon de oplossing. Dan kan de monteur die weer meenemen als het internet is aangesloten.

 

groeten,

Michiel


Voor de Forumlezers. Er is inmiddels contact gezocht om de order te annuleren i.v.m. een overstap naar een andere provider. 
 


Klopt, Ziggo krijgt het wel voor elkaar om afspraken na te komen. Binnen 3 dagen hebben we internet en televisie.