Skip to main content

Antwoord van van KPN op de vraag dat er nog geen voeding is naar het gebouw ivm glasvezel internet.

KPN:

Het binnenwerk is volledig gereed, alleen hebben wij een probleem met de voeding naar de bouw toe.

Vorig jaar hebben wij getracht een gestuurde boring te maken, maar deze is niet gelukt i.v.m. oude muur die ondergrond zit, waar op de boorkop kapot is gegaan.

A.d.h.v. deze actie, is er een vergunning aanvraag gedaan om via de noordzijde het bouw terrein binnen te komen.

Hiervoor is een TVM nodig, verwachting is dat wij eind februari hier gereed te zijn met deze voeding en de toekomstige bewoners gebruik kunnen maken van de verbinding. Nieuwe abonnees van KPN waar de buitenverbinding nog niet gereed is, kunnen gebruik maken van een KPN noodpakket. Dit betreft de 4G router.

Gebeld met KPN om dit te aan te vragen maar was bij klantenservice niets van bekend en ook niet hoe ik dit zelf kan aanvragen. 

Ik hoor graag hoe en bij wie ik dit KPN noodpakket zelf aan kan vragen

Goedemiddag @MCCC, ben je nog altijd in afwachting van een noodpakket? Zo ja wil je dan jouw profiel invullen dan kan ik het noodpakket voor jou regelen, ter overbrugging tot de glasvezel actief is.Â