Skip to main content

Snelheid glasvezel van 100 naar 200 verhoogt alles is geleverd zegt KPN echter snelheid is nog steeds 100

Hallo @PIetervgent , het wil vaak helpen de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom te halen en daarna de router een fabrieks-reset te geven.

Succes.

 


heeft niet geholpen.


@PIetervgent 

Meet U de snelheid bekabeld ?

 


ja bekabeld


Hallo @PIetervgent,

Ik zag dat je profiel al was ingevuld dus ik heb gelijk een snelheidsmeting uitgevoerd en hier komt uit dat er 200 Mbit/s binnenkomt op jouw Experia Box. Het zou dus aan de wijze van bekabeling of aan de apparatuur kunnen liggen. Heb je de netwerkkabel al gecontroleerd op eventuele beschadigingen? Of een andere poort van de Experia Box getest? Kan jouw computer/laptop die bekabeld is aangesloten wel meer dan 100 Mbit/s ontvangen? Heb je de netwerkkaart al gecontroleerd? Op deze pagina staat voor zowel Windows als MAC OS uitgelegd hoe je dat doet: Netwerkkaart controleren.


Edit: link aangepast.


Hallo @PIetervgent,

Ik zag dat je profiel al was ingevuld dus ik heb gelijk een snelheidsmeting uitgevoerd en hier komt uit dat er 200 Mbit/s binnenkomt op jouw Experia Box. Het zou dus aan de wijze van bekabeling of aan de apparatuur kunnen liggen. Kan jouw computer/laptop die bekabeld is aangesloten bijvoorbeeld wel meer dan 100 Mbit/s ontvangen? Heb je de netwerkkaart al gecontroleerd? Op deze pagina staat voor zowel Windows als MAC OS uitgelegd hoe je dat doet: Netwerkkaart controleren.

 

Leuk, advies, via de concurrent:relaxed:

 


Hallo @PIetervgent,

Ik zag dat je profiel al was ingevuld dus ik heb gelijk een snelheidsmeting uitgevoerd en hier komt uit dat er 200 Mbit/s binnenkomt op jouw Experia Box. Het zou dus aan de wijze van bekabeling of aan de apparatuur kunnen liggen. Kan jouw computer/laptop die bekabeld is aangesloten bijvoorbeeld wel meer dan 100 Mbit/s ontvangen? Heb je de netwerkkaart al gecontroleerd? Op deze pagina staat voor zowel Windows als MAC OS uitgelegd hoe je dat doet: Netwerkkaart controleren.

 

Leuk, advies, via de concurrent:relaxed:

 

Haha oeps, oplettend van je @JanD! Ik had een andere link willen gebruiken, dat is duidelijk niet helemaal goed gegaan. :flushed:


@PIetervgent Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!