Skip to main content

Goede middag,

Sinds 2 weken heb ik een abonnement bij kpn. Ik probeerde alles aan te sluiten, maar helaas mis ik (heeft mijn ex meegenomen) de adapter voor mijn glasvezel kastje, Genexis TKF-MC-1012. Op advies van een medewerker in de KPN winkel heb ik een adapter besteld, maar helaas past deze niet.  Graag zal ik willen weten welke adapter ik moet bestellen? 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Kim 

Kunt u de adapter niet gewoon terug vragen?


Kunt u de adapter niet gewoon terug vragen?

Ik zou me kunnen voorstellen dat dat gevoelig ligt. Anderzijds heeft diegene iets meegenomen wat strikt genomen van KPN is.

 

@Kim1991 , je kunt het beste even met 0800-0402 bellen en het probleem uitleggen. 


Hi @Kim1991, welkom op het forum. 

Zou je hier een foto willen plaatsen van je glasvezelkastje? Van bepaalde modellen kan ik dit opsturen, maar van 1 model niet. Daar moet ik een monteur voor opsturen. 

Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Dit is het kastje. 

Ik heb verder geen contact meer met hem en dat wil ook zo houden 🙂. 


Hallo @Kim1991 ook graag even een foto van de voorkant van de kast.

 


@Kim1991, inderdaad graag ook een foto van de voorkant. Dan kan ik beter zien welke type het is. 


Hallo @Kim1991 ook graag even een foto van de voorkant van de kast.

 

Ik zal vanavond een foto maken en hierop zetten 🙂. 


 


Duidelijk, nog vergeten te vragen: zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Â