Skip to main content

Wij hebben een Direct Online pakket gekregen doordat er op ons adres nog geen glasvezel aansluiting zit. De 100gb is op en zou aangevuld moeten zijn. We hebben minimaal 4x telefonisch contact gehad maar zitten nu al bijna 2 weken zonder internet. Ik hoop dat dit zsm opgelost wordt.

Hi @Nes97 en welkom op het forum. Niet de bedoeling om zo lang zonder diensten te zitten dus logisch dat je hier hulp bij wilt. Goed dat je je vraag hier stelt! 

Het handigste is om hiervoor met ons te bellen via 0800-0402. Dit heb je eerder al gedaan, maar als je belt met het nummer dat bij ons bekend is en inspreekt dat je het noodpakket op wilt waarderen, dan zou je automatisch in een keuzemenu moeten komen. Die regelt de opwaardering dan voor je en dat is de snelste weg. Voor storingen en geen diensten zijn we 24/7 bereikbaar en telefonisch gaat het een stuk sneller, vandaar dat ik bellen aanraad. 

Hopelijk lukt het zo wel. Zo niet, laat het hier gerust weten! 


Hallo Sanne, helaas helpt bellen ook niet. Het opwaarderen is gedaan toen we de 1ste keer hebben gebeld en omdat het nog steeds niet werkte werd ons gezegd bij het 2de telefoontje dat ze het nogmaals zouden opwaarderen. Hierna kreeg ik een sms op mijn 06 dat de opwaardering was gelukt maar het internet deed het nog steeds niet. We hebben een 3de keer gebeld en toen gaf een andere collega aan dat misschien het kastje opnieuw geactiveerd moest worden en ook hierna bleef het internet weg. Bij onze laatste (4de) telefoongesprek met een medewerker van de klantenservice kon mevrouw geen oplossing bedenken en heeft ons doorverbonden met een andere collega. Toen gaf meneer aan dat hij een andere afdeling had gecontacteerd en dat zij contact zouden opnemen met ons voor een gepaste oplossing maar dat is tot nu toe helaas nog steeds niet gebeurd. We zijn nu sinds dat telefoontje nog een week verder. 


Dat is dan inderdaad van een andere orde vrees ik en waarschijnlijk zit het dan niet vast op de opwaardering zelf maar het functioneren van het kastje zelf en ik vermoed dat er dan een storingsmelding voor je is aangemaakt. Er is dus na dat gesprek geen contact meer geweest? Ik vrees dat ik daar dan ook geen pasklare oplossing voor heb maar ik kijk graag dan de status nog even na. Kun je dan jouw profiel invullen en ons hier een seintje kunnen geven wanneer dat gedaan is?


Beste Remco, ik heb mijn profiel ingevuld! Mvg


Heb je ook nog het simkaartnummer van de router voor mij? Die staat als het goed is op de doos. Zou je die ook in het vakje “persoonlijke opmerkingen” kunnen zetten?


Ik heb de simkaartnummer toegevoegd.


Dank je! De sim is wel actief zo te zien maar de bundel is 0 GB. Ik heb even een collega een mailtje gestuurd. Zodra ik meer weet stuur ik je een bericht! 


Dankjewel!


Beste medewerkers van KPN, zoals u weet heb ik een maand geleden deze topic gestart. Sindsdien heb ik nooit meer iets teruggehoord helaas. Wel krijg ik telkens facturen van diensten waar ik geen gebruik van heb kunnen maken. Eenmalig hebben wij 100gb gebruikt en daar is het bij gebleven. Ik vind het jammer dat niemand mij heeft gecontacteerd met een oplossing. Ondertussen hebben ze de glasvezelaansluiting geregeld maar ik weet niet of ik verder wil met KPN.


@Nes97 Ik was door omstandigheden even afwezig maar ik kwam je topic tegen. Is er inmiddels contact geweest? Je kan voor rechtstreeks contact altijd bellen met 0800-0402.