Skip to main content

Na verbouwing van half jaar zijn we terug in ons eigen huis. We hadden Ziggo opgezegd om over te gaan op glasvezel. Dat is vorig jaar aangelegd in de straat. Na ontvangst installatiepakket is het wachten op het activeren van de verbinding. In de bevestiging van KPN staat dat dit gisteren, de 18e, zou gebeuren. Helaas brandde het rode alarm lampje vanmorgen nog steeds en is glasvezel niet actief. Ook het sms-je dat een en ander klaar is om aan te sluiten heb ik nog niet ontvangen. 

Na gebeld te hebben met een, overigens zeer vriendelijke en behulpzame dame van de helpdesk, is de oplossing dat er een monteur langs komt. Deze komt echter pas volgende week, zitten we een week zonder internet. 

Naar mijn idee zou dit toch allemaal veel sneller moeten kunnen, het activeren van een aansluiting op een afgesproken dag lijkt mij iets administratiefs dat iemand op afstand gewoon kan doen, iemand enig idee waarom dit zo onhandig moet? 

tot mijn verbazing is de titel veranderd, maar het probleem is niet zo zeer dat de monteur pas volgende week komt maar dat de aansluiting überhaupt niet is geactiveerd. 

 

 


Welkom op het forum @Utrechtglasvezel!

Ik zie dat er gisteren een monteur is geweest en dat je verbinding inmiddels in de lucht is. Fijn om te lezen dat het eerder dan volgende week is geworden. 🙂