Skip to main content

Net via Mijn KPN ingegaan op aanbod om 3 maanden gratis sneller internet te nemen.
Dat is bevestigd in de mail die ik kreeg.
Dan zou ik ook 1 maand gratis Bel altijd onbeperkt gratis hebben.
Dat laatste is niet bevestigd in de mail die ik kreeg en het overzicht wat ik in die mail kreeg.
Hoe dat op te lossen?
En bij wie moet ik daarvoor aankloppen?
Want het is natuurlijk ook nog niet verwerkt zo dat het te zien is in Mijn KPN staat bij Mijn Producten.

Hi @Sietje! Hiervoor ben je bij mij aan het juiste adres. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even of ik alsnog de maand gratis onbeperkt bellen voor je in orde kan maken. 


Hoi @Bram_, Maar als het goed is, dan heeft de klantenservice dat vanmorgen al in orde gemaakt. Daar zou ik trouwens een mail van ontvangen, maar je raadt het al: tot nu toe geen mail van ontvangen…
Als het goed is, heb ik de gegevens ingevuld die je gevraagd hebt.


Ik zie inderdaad dat de wijziging door is. Ook de korting staat goed. In de bevestiging van 16 november staat dat dit per SMS op moment van gereed zijn bevestigd zou moeten worden. Deze SMS zou moeten gaan naar hetzelfde mobiele nummer als in het profiel is ingevuld. Ik denk niet dat het op dit moment veel zin heeft om na te kijken waarom deze specifieke bevestiging niet is binnengekomen. Wel wil ik aanraden als dit bij toekomstige wijzigingen nog een keer verkeerd gaat aan de bel te trekken. De contactinformatie staat in ieder geval goed.

Kan ik, gezien alles nu goed lijkt te lopen, de vraag voor je sluiten?


@Bram_ Totaal geen SMS ontvangen, alleen dat er apparatuur verzonden zou worden, dus niets over de bevestiging van de korting ontvangen via een SMS.
Er is blijkbaar veel mis gegaan bij de bevestiging evenals dat er gisteren ook nog een mail zou komen van de klantenservice over het contact wat ik met ze heb gehad, want die mail is nog altijd niet gekomen.
Maar als het verder klopt, dan geloof ik het wel.
En ik heb meteen aan de bel getrokken, maar blijkbaar kon niemand zien wat er verkeerd is gegaan totdat de verandering in werking was gegaan.

Als jij denkt dat het nu goed is en gaat en het verstandig is de vraag nu te sluiten, dan sluiten we dit af. :-)

Â