Skip to main content

Sinds 10 november glasvezelverbinding met box12 en eerste week geen problemen. Sinds 3 dagen om de haverklap een modem die herstart. Alle lichtjes gaan uit en vervolgens start de modem opnieuw op. Herstart gedaan, harde reset gedaan, losgekoppeld van glasvezelkastje maar servicetool blijft aangeven: De KPN verbinding werkt correct maar er is een probleem bij jou thuis.

Geen bekabelde verbinding mogelijk dus die vraag is overbodig. Ik zit hier tijdelijk en heb daarom ook een tijdelijk abonnement van KPN

Graag z.s.m. hulp, zo met thuiswerken is dit geen doen….

Gebruikt u dit soort dingen? 

Of gaat alles via Wi-Fi?


Nee, alles gaat via wifi.


En er is niets in huis wat data verstuurd via het electriciteitsnetwerk? U heeft geen tv ontvanger begrijpt ik.


Nee, klopt, alleen een internet verbinding.


En wat hangt er allemaal de experiabox? Heeft u het glasvezelkastje al een keer 2minuten van de stroom gehaald? Het is mij een raadsel waar het misgaat.


Er hangt niets aan de Experiabox, heb alleen via wifi verbinding met laptop, mobiel en tablet. Glasvezelkastje als eerste vd stroom af gehad. Daarna restart modem, daarna herstel naar fabrieksinstellingen. Lijkt wel op een maandagmorgen apparaat :-(


Dan is er duidelijk iets mis met het signaal. Bel morgen even met de klantenservice 0800-0402 gratis nummer. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en vertel je het verhaal. Je zou nog het kabeltje tussen de experiabox en het glasvezelkastje kunnen vervangen maar dan houdt het wel op.


Hallo @Nicole_1968, een verbinding die zo vaak uit zichzelf herstart, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als ik een meting doe op jouw verbinding zie ik inderdaad vele malen een herstartende verbinding. Helaas kunnen iwj dit van op afstand fixen. Hiervoor is een monteur op locatie nodig. Zou je willen aangeven wanneer deze monteur kan langskomen qua dag en tijdstip?


Hallo @Nicole_1968, een verbinding die zo vaak uit zichzelf herstart, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als ik een meting doe op jouw verbinding zie ik inderdaad vele malen een herstartende verbinding. Helaas kunnen iwj dit van op afstand fixen. Hiervoor is een monteur op locatie nodig. Zou je willen aangeven wanneer deze monteur kan langskomen qua dag en tijdstip?

Hai @Jeroen_dB dat kan elke dag, ik werk vanuit huis. M.u.v. a.s. maandag tussen 11 en 17, dan kan de monteur alleen in de ochtend komen.


Er is een melding naar de technische dienst gegaan @Nicole_1968. Zij gaan toch eerst nog proberen het van op afstand op te lossen. Men neemt contact met je op.Â