Skip to main content

Hebben anderen ook O een probleem met de klantenservice. Ik wil gewoon iemand van de klantenservice bereiken. Iemand die helpt want via internet lukt het niet. Alleen het lijkt wel alsof kpn er alles aan doet om me niet te woord te staan. Behoorlijk vervelend

Hoi @Tom89 ,

Wat is er aan de hand?Als u hier uw probleem voorlegt kunnen we misschien ook helpen.

De wachtrij aan de telefoon is inderdaad lang, maar dit is bij veel bedrijven zo helaas..


Nou het begon afgelopen week. Ik kan normaal gesproken altijd via mijn tv op internet. En vorig weekend probeerde ik dat en lukte het niet. Heb het modem herstart en na een paar keer opnieuw proberen in te loggen lukte het nog steeds niet. Ik dacht nou het zal volgende week wel goed komen maar nu probeerde ik het vandaag weer en hetzelfde probleem. Het lampje van wireless is uit op het modem maar kan wel wifi gebruiken via mn tablet en telefoon alleen dus niet via mijn tv. Op mijn tv is niks veranderd qua instellingen dus ik denk dat er iets mis is met het modem oid en na het stappenplan op internet is het nog steeds niet gelukt. Mijn tv krijgt namelijk geen ip adres van het modem en werkt daardoor niet


Je hebt een V9 of V10 met superwifi versterkers toch?

Je hebt al geprobeerd om de netwerkinstellingen te resetten en vervolgens opnieuw verbinding te maken?


V10 met versterkers. 

 

De netwerkinstelling van het modem zelf? Dat nog niet maar ik weet ook niet hoe dat moet


Bij de V10 is het normaal dat wifi uitstaat bij versterkers.

Ik bedoel de netwerkinstellingen in de TV.


Ja die heb ik gereset


Nou het werkt iig allemaal niet. En na het resetten van alles nog steeds niet dus het is behoorlijk balen


Werkt de TV bekabeld wel?En als je hem verbind met je mobiele hotspot van je telefoon?


Hi @Tom89, ik lees dat je er bij de klantenservice niet door kwam en dat internet op je tv niet werkt. We denken hier op het forum ook graag met je mee. Heb je de tips van @martijn197108 nog geprobeerd? 

Werkt de TV bekabeld wel?En als je hem verbind met je mobiele hotspot van je telefoon?

Â