Skip to main content

Deze site  www.cineclubwijchen.nl  is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat www.cineclubwijchen.nl reageert.

Probeer dit eens:

• Controleer de verbinding
  • Controleer de proxy en firewall
  • Windows Netwerkcontrole uitvoeren

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Hoe kan ik dit oplossen? Met mijn laptop, pc, ipad en smartphone kan ik via het vaste netwerk of via wifi de site  www.cineclubwijchen.nl niet openen. Het gaat wel wanneer ik de wifi op mijn smartphone uitzet. Ik heb IP6 in de Exparia box v10 uitgezet maar dit geeft niet de gewenste oplossing.

Wie weet hier een oplossing voor?

Hallo ​@CineW ,

Ik heb het net geprobeerd en meteen kom ik op "De leukste filmclub van Wijchen en omstreken!".

Probeer eens de cookies en internetgeschiedenis te wissen op één van jouw apparaten. En kijk daarna of het dan wel lukt.  

Dito, werkt hier ook. Probeer het eens zonder www…..

http://cineclubwijchen.nl 

Klik op Doorgaan naar site

Ik zie geen SSL-error over een onbeveiligde verbinding. Is je site recentelijk verhuisd van IP-adres?

Hoi ​@CineW welkom op de KPN Community. Ik heb de site ook nog even bekeken en alles lijkt gewoon in orde hoor? Doet die het ook weer bij jullie? 

Volgens mij ligt het aan de Experia box v10. Als ik de wifi op mijn smartphone uitzet kan ik gewoon op de website.

Dan staat daar de bescherming te hoog. Dat moet dan op iets van medium of standaard ofzo.

Wat Peter zegt zou wel eens kunnen kloppen ​@CineW, je kan ook altijd de Experia Box nog eens een herstart kunnen geven.

Ik heb de  Experia Box v10 gereset naar fabrieksinstellingen. Circa 10 uur uit laten staan en weer opgestart. Het beveiligingsniveau op standaard gezet maar niets helpt. Circa een maand geleden is er een software update geweest. Kan het daar aan liggen? Heeft iemand nog suggesties?

Dit klinkt meer alsof jouw IP-adres op een blacklist staat bij die website of diens hosting provider. 

Reageer