Skip to main content
Antwoord

Deze site is niet bereikbaar

• April 14, 2025
  • 11 reacties
  • 153 keer bekeken

Deze site  www.cineclubwijchen.nl  is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat www.cineclubwijchen.nl reageert.

Probeer dit eens:

• Controleer de verbinding
  • Controleer de proxy en firewall
  • Windows Netwerkcontrole uitvoeren

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Hoe kan ik dit oplossen? Met mijn laptop, pc, ipad en smartphone kan ik via het vaste netwerk of via wifi de site  www.cineclubwijchen.nl niet openen. Het gaat wel wanneer ik de wifi op mijn smartphone uitzet. Ik heb IP6 in de Exparia box v10 uitgezet maar dit geeft niet de gewenste oplossing.

Wie weet hier een oplossing voor?

Beste antwoord door PeterG

Dan staat daar de bescherming te hoog. Dat moet dan op iets van medium of standaard ofzo.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 14, 2025

Hallo ​@CineW ,

Ik heb het net geprobeerd en meteen kom ik op "De leukste filmclub van Wijchen en omstreken!".

Probeer eens de cookies en internetgeschiedenis te wissen op één van jouw apparaten. En kijk daarna of het dan wel lukt.  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 15, 2025

Dito, werkt hier ook. Probeer het eens zonder www…..

http://cineclubwijchen.nl 

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 15, 2025

Klik op Doorgaan naar site

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 15, 2025

Ik zie geen SSL-error over een onbeveiligde verbinding. Is je site recentelijk verhuisd van IP-adres?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@CineW welkom op de KPN Community. Ik heb de site ook nog even bekeken en alles lijkt gewoon in orde hoor? Doet die het ook weer bij jullie? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2025

Volgens mij ligt het aan de Experia box v10. Als ik de wifi op mijn smartphone uitzet kan ik gewoon op de website.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 15, 2025

Dan staat daar de bescherming te hoog. Dat moet dan op iets van medium of standaard ofzo.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat Peter zegt zou wel eens kunnen kloppen ​@CineW, je kan ook altijd de Experia Box nog eens een herstart kunnen geven.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

Ik heb de  Experia Box v10 gereset naar fabrieksinstellingen. Circa 10 uur uit laten staan en weer opgestart. Het beveiligingsniveau op standaard gezet maar niets helpt. Circa een maand geleden is er een software update geweest. Kan het daar aan liggen? Heeft iemand nog suggesties?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 17, 2025

Dit klinkt meer alsof jouw IP-adres op een blacklist staat bij die website of diens hosting provider. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ja je zou nog even bij die hostingsprovider kunnen checken of het IP-adres in kwestie op de zwarte lijst staat, Je kan ook altijd even op deze pagina kijken.