Skip to main content

Ik ben benieuwd wat ik kan krijgen bij een verlenging op het contract voor internet en tv?

Contract is al uit contract, dus kan ook per volgende maand over naar andere provider met korting.

Doen ze bij KPN aan verlenging aanbiedingen? Want contract is afgelopen maar ik krijg nergens te zien wat je krijgt als je verlengt? 

 

Admin: Reactie uit een ander topic hier samengevoegd. 


Je abonnement loopt niet af maar wordt maandelijks opzegbaar.  Verlengen kan dan ook niet. Bellen met de klantenservice 0800-0402 wil weleens wat opleveren 😉


Je hebt een reactie gehad op het andere topic.


Hallo @WvdPol waarom 2x een topic openen over hetzelfde onderwerp? Is tegen de huisregels, werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.

 


​​​​​Ik de reacties uit het andere topic hier samengevoegd aangezien het om dezelfde vraag gaat. 


Sorry voor de dubbele vraag, nieuw hier. En thanks voor alle reacties en @Alex_P  voor het samenvoegen. Ik ga maar eens bellen met klantenservice.


@WvdPol Welkom op het forum. Ik zie dat je medegebruikers je van antwoord hebben voorzien. We werken bij dit type abonnement inderdaad niet met verlengingen en de abonnementen worden dan maandelijks opzegbaar na het eindigen van de eerste contractperiode. Ik wens je een fijne avond en post gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen doen!