Skip to main content

Goedenmiddag,

 

Via MijnKPN heb ik mijn emailadres gewijzigd en dat is gelukt want ik kan nu inloggen met mijn nieuwe emailadres. Alleen de factuur van KPN gaat nog steeds naar mijn oude mailadres. Daarnaast ontvang ik maandelijks 2 facturen. 1 Voor televisie, internet en vaste telefoon en een aparte rekening voor mijn mobiele abonnement. Ik zou dit graag op 1 factuur willen zien.

De vraag is dus: kan de factuur in het vervolg naar het volgende emailadres worden gestuurd: ***@gmail.com. Daarnaast zou ik graag beide facturen samengevoegd zien tot 1 factuur.

Het emailadres waar de facturen tot nu toe naartoe gaan is: ***@skyaccess.nl of ***@skyaccess.nl Dit moet dus worden: ***@gmail.com

 

In afwachting van uw reactie,

Rita van de Wetering

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Daarnaast ontvang ik maandelijks 2 facturen. 1 Voor televisie, internet en vaste telefoon en een aparte rekening voor mijn mobiele abonnement. Ik zou dit graag op 1 factuur willen zien.

Dat is niet mogelijk. Want het zijn en blijven aparte abonnementen/contracten.

 

Een KPN moderator zal je factuuradres aan kunnen passen. Je kunt er ook even voor bellen naar nummer 0800-0402.


Welkom op het forum @Rita van de Wetering. In onze administratie staat nu overal het juiste e-mailadres zie ik.