Skip to main content

Mijn experia box V8 wordt die niet meer geüpdatet laatste update is van 15-5-2019 

zie foto en hij is erg traag en slechte verbinding als je niet in de buurt bent op zolder is een ramp 

daarom een modem geplaatst halverwege aar deze is alleen voor internet dus niet voor tv 

 

Dat u op zolder geen goed WiFi heeft is niet zo vreemd. Met een andere Experiabox zult u dat ook niet hebben.

Wat betreft tv boven: plaats voor de router een switch:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129

Hier sluit u dan de tv ontvanger op aan. En dat werkt dan wel.


Bedankt en hoe werkt dat verder eventueel

en waarom is mijn Experiabox zolang niet geüpdatet zie foto 

 


Hi @Tonny56, goed dat je even aan de bel trekt hierover. Wil je je Experia Box eens een reset geven? Dan wordt de laatste update ingeladen. Je hebt boven dus een tweede router staan? Welke is dit precies? Je kan inderdaad een switch aansluiten op deze extra router zoals @Nick83 al aangeeft. Ik ben benieuwd of de reset een mooi effect heeft op je WiFi-verbinding. Laat je me dit even weten?


Die tweede router is alleen voor internet is van het merk Cisco X3500 linksys 

de experia is voor tv en telefoon 


Duidelijk, heb je de reset nog uitgevoerd? Welk effect had dat?


Neen nog niet u hoort er vsn


Resetten niks geholpen staat nog steeds op 

laatste update is van 15-5-2019 


Hi @Tonny56, ik heb even navraag gedaan! Runtime Code Version heeft niks met de updateversie te maken. Het zegt iets over het Runtime System waar de uitvoerde code ingevoerd wordt. De Code Version betekent in dit geval dat de Runtime System van je Experia Box uit 2019 stamt. Mocht je er meer over willen lezen, dan vind je dat hier. Met een reset worden fabrieksinstellingen teruggezet, dat heeft dus geen invloed op de systeemversie want deze blijft altijd hetzelfde. Dat neemt niet weg dat je verbinding nog niet goed is. Wat scheelt er op dit moment precies aan? Gaat het om de WiFi en bekabelde verbinding? Wil je de WiFi Manager even doorlopen? Wat zijn je bevindingen daarna? 


Hoe doe ik dat leuk me voor geen meter bankrekening laatste 3 cijfers werkt niet dan ik ik steeds weer 15 min wachten ik snap er niets van wat dat koppelen inhoud 😒


Ik kan je helpen! Als je inlogt in MijnKPN dan klik je bovenaan op de knop Producten. Daarna op de knop Product Toevoegen. Daar vul je de laatste drie cijfers in van je rekeningnummer waar je Thuis-factuur wordt afgeschreven. Zodra je dat hebt gedaan, is je Thuis-abonnement gekoppeld. Je kan dan hier de WiFi Manager uitvoeren. 


Het is al gelukt weet niet hoe maar toch 

nog bedankt voor de reactie 


Reageer