Skip to main content

Dag allemaal, ik heb een vraagje  hoe ik dit kan oplossen. doordat er een slimme meter geplaatst is, moest het stroom af. Sindsdien kan ik mijn ingebouwde chromecast niet meer gebruiken. op het scherm staat “Ethernet is niet verbonden".  Bekabelde Lan, geeft aan dat het verbonden is. Wifi geeft aan “Verbonden, geen internet". heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? grt. Daniël

Hi @Dakar1, wat lastig dat het niet werkt! Wil je eens je Experia Box 2 minuten stroomloos maken en daarna weer aansluiten? Ben benieuwd of het dan werkt! Zo niet, wil je dan je gegevens invullen in je profiel? Dan voer ik een meting uit.


Bedankt Job, heb het probleem al opgelost. heb enkele keren de Experia box gereset. Mijn televisie ook enkele keren en nu is het probleem gelukkig opgelost. Waardoor? Ik heb geen idee. Toch bedankt voor het meedenken. Grt. Daniel.


Ha Daniel, wat fijn om te lezen dat het al is opgelost! Ik kan nu ook geen reden achterhalen, waarschijnlijk heet het opnieuw aanmelden van het netwerk door de reset uiteindelijk toch geholpen. Mocht het in de toekomst niet goed werken, laat het me dan even weten. :grin:


Hi ik heb bovenstaande manieren ook geprobeerd maar nog steeds de melding ethernet is niet verbonden.

Wat kan ik nog meer proberen?


Hi @OmaDi, op welk apparaat krijg je die melding? Wil je je Experia Box eens een reset geven? Dan wordt de verbinding opnieuw opgezet, het zou daarna moeten worden. Hoor het graag van je.


Ik heb alles nogmaals doorlopen. Alle stekkers eruit enz. Nu werkt alles gelukkig weer. Bedankt voor je reactie.


Fijn om te lezen, @OmaDi. Dan wens ik je nog een mooie avond verder toe!


Reageer