Skip to main content

Plots viel het internet in huis uit. Ik heb een Experia box V10. Ik heb de online handleiding gevolgd en de modem verschillende keren gereset. Het internet lampje is rood na een reset. Service lamp is oranje. Geen internet maar IPTV-videoverbinding is ok zonder gids? De DSL-lampen: L1 en L2 branden continu groen na veel knipperen.

Vanuit de ZTE webinterface zitten IPv4 en IPv6 vast op "Connecting". Ik heb een foto bijgevoegd.

Ik heb een afspraak gemaakt met een technicus via het online hulpproces. Maar het is op vrijdag, misschien kan iemand hier eerder wat hulp bieden? Dank u voor eventuele adviezen die u kunt geven.

Er lijken geen services binnen te komen. Ofwel storing buiten de deur.


Met de KPN-tool die me vertelt dat het "Netwerk" in orde is. Ik ben verrast door de IPTV-video op de Arris-box, maar geen internet? Misschien zal het zich 's nachts op te lossen.

 

 


Je eerste plaatsje van de status-pagina toont iets anders, en niet in overeenstemming met je 2e plaatsje. Je zou  een ander kabeltje kunnen aansluiten tussen ISRA hoofd aansluiting en de Experia Box.


Vanmorgen zijn alle lampen groen.  Ik heb geen idee waar de zelfhulpstatus-tool naar zoekt, maar ik vertrouw er niet op dat het het probleem gisteren heeft gevonden.  Nu het werkt, heeft het geen zin om je er meer zorgen over te maken.  Bedankt voor je gedachten.


Daarmee lijkt de “storing buiten de deur” opgelost te zijn.

Succes.


Hallo @Beeps , welke tool gebruik je daar voor?