Skip to main content

Goedemiddag,

Afgelopen zaterdag heb ik mijn abonnement verhoogd en verlengd, en heb ik daarbij o.a. afgesproken dat ik een experia box V12 zou krijgen als vervanging van mijn oude experia box.

Vandaag heb ik het pakket ontvangen met daarin de superwifi punten en de nieuwe tv ontvanger, maar niet de experia box V12. Ik heb hierover zojuist met de klantenservice gebeld en daar werd ik doorverwezen naar https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/ omdat dat de enige manier is om een nieuwe experia box te ontvangen? Hier staat die optie echter helemaal niet bij. 

Graag ontvang ik zoals telefonisch afgesproken een zsm de experia box v12.

 

Met vriendelijke groet,

René Aalders 

 

Hi @ReneAa, welkom op ons forum! Leuk om te lezen dat je jouw abonnement bij KPN hebt verlengd. :green_heart:  Je hebt dus afgesproken dat je de nieuwe KPN Box 12 bij jouw verlenging zou krijgen, maar deze heb je niet ontvangen. Ik kijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Oké gedaan


Bedankt! Ik zie de afspraak inderdaad terug in mijn systeem. Ik kan alleen niet zien of mijn collega de KPN Box 12 ook daadwerkelijk heeft aangevraagd. Ik heb mijn collega daarom een e-mail gestuurd voor meer duidelijkheid en het verzoek er alsnog één te sturen indien dit nog niet was gebeurd. Mocht je over een week nog niets hebben gehoord, trek dan gerust opnieuw aan de bel.


Dag @ReneAa, ik trof een update in mijn mailbox van de collega. Als het goed is, is er inmiddels telefonisch contact met jou opgenomen om één en ander af te ronden. Heb je inmiddels de KPN Box 12 mogen ontvangen?


Hoi Denise, ik heb hem inmiddels opgehaald, alles is in orde. Bedankt voor de snelle actie.

 

Mvg, René 


Super! Graag gedaan. :blush:


Goedemiddag lezer, beste KPN,

Ik refereer naar het zelfde onderwerp.

Bij mij is ook sprake van verlenging van het abonnement en de verkrijging van de experiabox v12.

Vandaag de nieuwe KPN TV+ ontvangen, maar helaas niet de experiabox v12.

 

Ik verneem graag.


Welk type modem heb je nu dan? De box 12 is niet geschikt voor iedere verbinding....


Goedenavond Joep, bedankt voor de reactie.

Nu in het bezit van een experiabox v10.

Wat bedoelt u niet geschikt voor iedere verbinding.

We hebben het hier over een glasvezel verbinding met daaraan de v10.

 

Mvg,

Gr33nwalk3r


Ok dan zou de box 12 wel kunnen.  Eigenlijk kunt u gerust blij zijn met de v10. Een heel goed modem en wat mij betreft veel beter dan de box 12. Bij mij zit de box 12 nog in de doos. Wat verwacht u van de box 12?


Ok dan zou de box 12 wel kunnen.  Eigenlijk kunt u gerust blij zijn met de v10. Een heel goed modem en wat mij betreft veel beter dan de box 12. Bij mij zit de box 12 nog in de doos. Wat verwacht u van de box 12?

Goedemorgen Joep1965,

 

De Box12 zal ondersteuning (nog uit te rollen) verzorgen voor wifi6 dit in combinatie met de “super” wifi punten, waarbij Mu-Mimo (t.ov. wifi5) voor een stabielere en verbinding zorgt tussen meerdere “gebruikers” devices.

Nog een fijne dag verder.