Skip to main content

Hallo KPN,

 

Mijn experiabox V8 heeft kuren. Ik heb al even rond gekeken op het forum en verschillende opties geprobeerd. Helaas zonder resultaat.

Experia Box V8 omruilen voor V10 | KPN Community Heb ik opgevolgd, echter zonder resultaat.

Goedemiddag @Fam Schutte en welkom op het forum :)

 

Allereerst excuses voor deze late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Maar zuur dat jullie problemen ondervinden met de Experia Box v8. Je geeft aan dat de v8 kuren heeft; kun je nader toelichten hoe deze kuren zich precies uiten? En ervaar je problemen met de Wi-Fi of ook met andere diensten?


Goedemiddag Jan,

Ik snap dat jullie het druk hebben tijdens deze periode. Iedereen werkt natuurlijk thuis en wil optimaal profiteren van het net.

Onze WiFi valt telkens uit en heeft geen verbinding met het internet meer. Voor zowel de tv als internet verbinding. Wanneer de tv uitvalt dan is de internet/WiFi verbinding ook weg.

Het lijkt wel of onze router de huidige belasting : tv tvkastje mobielen robotica niet meer aan kan.

Groet


Bedankt voor de toelichting! Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld waarvoor dank. Ik ben meteen je verbinding eens door gaan meten en zie ook vanaf hier dat er geen sprake is van een optimale verbinding. Dit is een probleem dat ik op afstand niet voor je op kan lossen dus ik heb meteen een afspraak gemaakt met een storingsmonteur. Deze heb ik ingepland voor aanstaande dinsdag (2 februari) tussen 8.00 en 10.00. Mocht dit onverhoopt niet schikken dan wil ik je vragen om ons te bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Indien nodig kunnen we de afspraak via die weg heel snel voor je herplannen!