Skip to main content

IK heb op 12 november om 11.55 uur met een medewerkster van KPN telefonisch afgesproken dat ik gedurende 6 maanden een korting krijg op mij maandelijkse abonnement (internet met tv en telefoon)
met behoud van dezelfde functionaliteit. Daarvan heb ik nog geen bevestiging gekregen. Ik heb wel eens eerder een afspraak gemaakt met KPN, dat werd direct bevestigd per mail.
Is mijn afspraak goed geregistreerd?
Ik hoor het graag

Johan

IK heb op 12 november om 11.55 uur met een medewerkster van KPN telefonisch afgesproken dat ik gedurende 6 maanden een korting krijg op mij maandelijkse abonnement (internet met tv en telefoon)
met behoud van dezelfde functionaliteit. Daarvan heb ik nog geen bevestiging gekregen. Ik heb wel eens eerder een afspraak gemaakt met KPN, dat werd direct bevestigd per mail.
Is mijn afspraak goed geregistreerd?
 graag nu wel reactie

Johan

 

ik zet het maar in het forum want ik zie geen emailadres waar ik mijn vraag naar toe kan sturen

 

*admin: samengevoegd met eigen topic


Hoi @jukrecords.com, welkom op het forum!
Helaas kan het momenteel wat langer duren voor je reactie van ons hebt, ik heb je topics even samengevoegd. Ik heb je gegevens er ook meteen even bij gepakt en zie dat je inderdaad een collega van de afdeling opzeggingen gesproken hebt op 12-11 rond 11:55. Inhoudelijk kan ik helaas niet precies zien wat er besproken is en ik was er natuurlijk ook niet bij. Wel kan ik je vertellen dat je nog ruim een half jaar binnen je nieuwe jaarcontract zit wat je op 12 mei 2020 hebt verlengd. Hierom kunnen zij waarschijnlijk nog geen nieuw contract bieden. Ik kan hier helaas weinig anders van maken.
Voor verdere vragen hierover kun je je het beste contact met hen opnemen op 0800-0402 of kpn.com/opzeggen 


Ik heb voor 6 maanden een lagere prijs afgesproken tot 12 mei.Ik wil daar wel graag een bevestiging vcan ontvangen. Waar kan ik een mail naar toe sturen (e mailadres svp)??


Ik heb helaas geen mailadres waarop je mijn collega's op kunt bereiken. Voor verdere vragen hierover kun je je het beste contact met hen opnemen op 0800-0402 of kpn.com/opzeggen 


dank voor de reactie. Ik heb inmiddels een e mailadres. Ik verwacht een spoedige reactie. Ik heb zoiets eerder meegemaakt, en toen heb ik de directie aangeschreven. Toen was het zo geregeld. Als ik in consumentenzaken de indruk krijg dat ze d vloer met me aanvegen, dan trek ik alles uit de kast (social media, consumentenrubrieken, directie e.d.) Dat loopt altijd goed af. Maar ik doe het liever via de geëigende kanalen. Ik wacht het even af. Nogmaals bedankt.


Naar aanleiding van voorgaande:
Ik heb voor het weekend een klacht ingediend bij KPN. En daarover ben ik zojuist (11,26 uur tot 11,29 uur)  toen ik aan het fietsen was teruggebeld door ene Jaap (die zich niet verder bekend wil maken).

Deze gaf aan dat hij geen verdere actie in wil stellen om na te gaan wat ik met de KPN heb afgesproken. Ik heb die afspraken thuis vastgelegd, dus dat is het probleem niet. Kost alleen wat tijd jammer genoeg om KPN te bewegen zich aan de gemaakte afspraken te houden.

Ik ben nu 2 weken op Terschelliing. Mijn contact bij de directie zal ik even bellen als ik thuis ben, maar vooruitlopend daarop zal ik vanmiddag alvast mijn bericht naar de forumsites van de consumentenrubrieken (Kassa Radar etc) sturen , mede daar om zal ik alvast mijn verhaal delen met Mediarelaties/ press@kpn.com

Ik kom er met mijn contact bij de directie wel uit, maar wat vervelend dat KPN zich niet aan de afspraken houdt, en ook niet na wil gaan wat er afgesproken is. Daarom nemen ze toch de gesprekken op lijkt me.


Inmiddels heb ik de toezegging vanuit een bijzondere afdeling van KPN dat ik het bedrag wat teveel gaat worden belast bij de eerstvolgende nota gaat worden gecrediteerd.
Als dat wordt gerealiseerd is dat in lijn met datgene wat ik met KPN heb afgesproken.
Ik heb er dus goede hoop op dat het nu is opgelost.